Informacijski posrednik jamči sigurnu dostavu
Zašto mi za eRačun treba informacijski posrednik kad mogu slati račune e-mailom? Ovo pitanje se često ponavljaju među novi korisnicima. Strukturirani digitalni dokumenti kao što je eRačun ne smije se dostavljati e-mailom. Pravi eRačun ovjerava se sukladno Zakonu o e-ispravi, usklađen je s EU normom i poreznim te računovodstvenim propisima. Obavijest o eRačunu Servis mojeRačun…
PROČITAJ VIŠELIDER je medijski partner Zelenog certifikata
Zeleni certifikat novi je projekt servisa mojeRačun, vodećeg informacijskog posrednika za razmjenu eRačuna i drugih digitalnih dokumenata, usmjeren na promociju ekološki osviještenih i društveno odgovornih kompanija u Hrvatskoj. Riječ je o projektu koji za cilj ima odati priznanja tvrtkama koje, osim što su uspješno implementirale digitalizirane procese u svoje poslovanje, svojim djelovanjem poboljšavaju kvalitetu života te pozitivno…
PROČITAJ VIŠEZeleni certifikat za brigu o okolišu i zajednici
Učinci digitalizacije na okoliš Do sredine 2021. godine putem servisa mojeRačun posredovano je više od 50 milijuna eRačuna i pratećih dokumenata. Time je, procjenjuje se, od sječe sačuvano oko 3.086 stabala, a udio CO2 smanjen za oko 37.000 kilograma godišnje, što jasno pokazuje kako su brojne tvrtke u Hrvatskoj već stvorile preduvjet za dobivanje Zelenog…
PROČITAJ VIŠEZeleni certifikat za digitalizirane i društveno odgovorne tvrtke
U sklopu novog projekta koji je pokrenuo servis mojeRačun promovirat će se tvrtke koje su kroz digitalizaciju i ulaganje u zaposlenike pokazale odgovornost prema zajednici i poboljšale kvalitetu života. Zeleni certifikat novi je projekt servisa mojeRačun, vodećeg informacijskog posrednika za razmjenu eRačuna i drugih digitalnih dokumenata, usmjeren na promociju ekološki osviještenih i društveno odgovornih kompanija u Hrvatskoj. Riječ je o projektu…
PROČITAJ VIŠEKako možete dobiti Zeleni certifikat
Projekt Zeleni certifikat usmjeren je na promociju ekološki osviještenih kompanija koje svojim djelovanjem pozitivno utječu na zajednicu. Učinci digitalizacije na okoliš Sa svakim razmijenjenim eDokumentom izravno utječete na očuvanje okoliša. Do sredine 2021. godine posredovali smo više od 50 milijuna eRačuna i pratećih dokumenata za naše klijente. Time je od sječe sačuvano oko 3.086 stabala,…
PROČITAJ VIŠEDigitalizirajte poslovanje kroz eDokumente
Servis mojeRačun tvrtkama pruža razmjenu digitalnih dokumenata po najvećim sigurnosnim standardima. Iskoristite sve prednosti, pouzdanost i jednostavnost digitalizacije. Digitalni dokument eOpomena Sa slanjem eOpomene poslujete brzo, jednostavno i sigurno jer vam se automatski generira ePovratnica kao dokaz preuzimanja. eOpomena vam jamči sigurnu isporuku, a dostupna vam je u svakom trenutku. Šaljite eOtpremnicu kroz mOtpremnicu…
PROČITAJ VIŠEKako nas je digitalizirao moj-DMS
U tvrtki A-More Yachts kroz mojDMS smo uspostavili direktan protok dokumentacije između likvidatora računa, odobravatelja računa te odjela financija i računovodstva. Motivi za uvođenje usluge Naša tvrtka posluje u Zagrebu i Dugopolju. Ranije nam je obrada dokumenata trajala i do tri tjedna jer su se računi razmjenjivali između odgovornih osoba koje su na različitim lokacijama.…
PROČITAJ VIŠEZašto se plaća slanje eRačuna
Korisnici često postavljaju pitanje zašto se plaća slanje eRačuna jer postoje primatelji koji smatraju da je svaki račun u digitalnom obliku (PDF) zapravo eRačun.
PROČITAJ VIŠEeRačun – Zašto tvrtke biraju servis mojeRačun
Naš eračun dostupan vam je u 360 poslovnih softvera, a za korisnike bez ERP-a razvili smo jednostavnu web aplikaciju.
PROČITAJ VIŠE[USKORO] PIS i AIS – platite ili provjerite stanje računa iz ERP-a
Plaćanje računa iz ERP-a kroz PIS ili informacije o trenutnim promjenama po poslovnom računu kroz uslugu AIS, stvorene su za tvrtke koje su spremne optimizirati poslovanje. Kome su namijenjeni PIS i AIS Usluge PIS i AIS koncipirane su kao usluga plaćanja i usluga informiranja o stanju na računu. Namijenjene su za subjekte koji izdaju i…
PROČITAJ VIŠE