Postani dio našeg tima

Ako želiš biti dio naprednog i dinamičnog okruženja brzorastuće IT tvrtke pošalji nam svoj CV

OTVORENA RADNA MJESTA

Voditelj tima korisničke podrške (m/ž)

OPIS POSLA

Tražimo marljivu i kulturnu osobu koja želi rasti i razvijati se zajedno s našom kompanijom u nadolazećim godinama. Okosnica servisa mojeRačun je kvaliteta pružene tehničke podrške. Kao tvrtka koja posluje isključivo s poslovnim korisnicima, kvaliteta nam je imperativ, a zadovoljstvo djelatnika našeg pozivnog centra prioritet.

Znanja koja ćete steći obuhvaćaju područja poput fintech domene, eDokumenata, ERP-ova te DMS sustava za kolanje, arhiviranje dokumenata i fintech plaćanja.

U upravljanju jednako cijenimo učinkovitost odjela i zadovoljstvo djelatnika. Ako smatrate da ste prava osoba za naš tim, javite nam se! 🙂

OD TEBE OČEKUJEMO:

> Fokus na rezultate odjela, ali i na zadovoljstvo djelatnika
> Razvijene HR i interpersonalne vještine
> Entuzijazam i želja za unapređenjem odjela
> Iskustvo u radu s ticketing sustavima
> Iskustvo u praćenju metrika korisničke podrške
> Izražene analitičke vještine

ŠTO NUDIMO

> Mogućnost napredovanja i učenja unutar cijele Visma grupe (15.500+ zaposlenika)
> Rad u jednoj od vodećih kompanija iz područja SaaS/FinTech industrije
> Mogućnost stalnog zaposlenja (ugovor na neodređeno)
> Radno vrijeme od 08:00 do 16:00, od ponedjeljka do petka
> Ugodno, dinamično i poticajno radno okruženje u timu mladih i motiviranih kolega
> Plaćena dnevna pauza od 45 minuta, svakodnevno svježe voće, teretana, MultiSport kartica, i dinamičan office life
> Edukacija i plaćena stručna usavršavanja
> Mjesto rada: Zagreb, Črnomerec
> Početak rada: odmah

Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "voditelj tima korisničke podrške"

Voditelj računovodstva i financija (m/ž)

OPIS POSLA

Kao kompanija nedavno akvizirana od strane Visme, najveće softverske kompanije u Europi, tražimo pojačanje u našim financijskim redovima. Mi smo SaaS (software as a service) kompanija koja raste na mjesečnoj razini. Sazdani smo od iskusnih milenijalaca i seniora experata, a ako te zanimaju planovi i atmosfera u našoj kompaniji, javi nam se na oglas!

Vrlo bitno, za ovu poziciju očekujemo da ste komunikativna, otvorena osoba spremna za funkcioniranje u kros-timovima i raznim razvojnim projektima kompanije.

OD TEBE OČEKUJEMO:

> SSS/VŠS/VSS
> Znanje engleskog jezika
> Radno iskustvo u računovodstvu min. 3 godine
> Poznavanje računovodstvenog i poreznog zakonodavstva
> Razvijene analitičke i organizacijske vještine
> Točnost i preciznost u obavljanju poslova i poštivanju rokova
> Visoka razina odgovornosti u obavljanju poslova
> Izvrsne komunikacijske vještine i razvijene sposobnosti rukovođenja
> Znanje i vještine nužne za samostalno vođenje cjelokupnog procesa računovodstva
> Poznavanje i iskustvo u korištenju Microsoft Office (Word, Excel), naglasak na Excelu
> Poželjno iskustvo rada u WAND računovodstvenom software-u, nije uvjet

ŠTO NUDIMO

> Ugovor o radu na neodređeno vrijeme
> Prigodne nagrade
> Naknada za prijevoz
> Multisport
> Mogućnost daljnjeg usavršavanja i razvoja
> Brojne druge tjedne i godišnje pogodnosti za naše djelatnike

Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "voditelj računovodstva"

Prodajni predstavnik u pozivnom centru (m/ž)

OPIS POSLA

Prodaja kvalitetne usluge je posao koji voliš, a svakodnevna komunikacija s kupcima i klijentima je ono u čemu si najbolji. Ako se prepoznaješ u ovom oglasu i želiš raditi u dinamičnom timu brzorastuće IT tvrtke, bit će nam drago da te upoznamo.

KOD NAS TE OČEKUJE:

> Komunikacija s poslovnim korisnicima putem telefona s ciljem prodaje usluga servisa mojeRačun
> Dinamično okruženje, sudjelovanje u razvoju i napretku cijelog tima
> Stvaranje i održavanje odnosa povjerenja sa korisnicima
> Proaktivan rad na mjesečnom ostvarenju KPI ciljeva

ŠTO NUDIMO
> Fiksnu plaću s visokim i motivirajućim bonusima
> Radno vrijeme od 08:00 do 16:00 (od ponedjeljka do petka)
> Ugodno, dinamično i poticajno radno okruženje
> Mogućnost napredovanja i stalnog zaposlenja
> Dodatne pogodnosti za zaposlenike: dnevno svježe voće, teretana, satovi poslovnog engleskog, izleti
> Edukaciju i usavršavanja
> Rad u vodećoj kompaniji iz područja SAAS/FINTECH industrije

OD TEBE OČEKUJEMO:

> Iskustvo u prodaji
> Poznavanje rada na računalu
> Komunikativnost, otvorenost i usmjerenost na rezultate

> Odgovornost za ostvarenje individualnih i timskih ciljeva
> Brzinu, dinamičnost, preciznost i proaktivnost

Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "prodajni predstavnik"

Tvrtka Elektronički računi d.o.o. omogućava svim zaposlenicima i suradnicima da anonimno i povjerljivo prijave nepravilnosti putem namjenskog kanala za prijavu. Detaljnije informacije o postupku prijave i dodatnim uputama dostupne su na sljedećem linku.