OTVORENA RADNA MJESTA
OD TEBE OČEKUJEMO:
> Fokus na rezultate odjela, ali i na zadovoljstvo djelatnika
> Razvijene HR i interpersonalne vještine
> Entuzijazam i želja za unapređenjem odjela
> Iskustvo u radu s ticketing sustavima
> Iskustvo u praćenju metrika korisničke podrške
> Izražene analitičke vještine
ŠTO NUDIMO
> Mogućnost napredovanja i učenja unutar cijele Visma grupe (15.500+ zaposlenika)
> Rad u jednoj od vodećih kompanija iz područja SaaS/FinTech industrije
> Mogućnost stalnog zaposlenja (ugovor na neodređeno)
> Radno vrijeme od 08:00 do 16:00, od ponedjeljka do petka
> Ugodno, dinamično i poticajno radno okruženje u timu mladih i motiviranih kolega
> Plaćena dnevna pauza od 45 minuta, svakodnevno svježe voće, teretana, MultiSport kartica, i dinamičan office life
> Edukacija i plaćena stručna usavršavanja
> Mjesto rada: Zagreb, Črnomerec
> Početak rada: odmah
Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "voditelj tima korisničke podrške"
OD TEBE OČEKUJEMO:
> SSS/VŠS/VSS
> Znanje engleskog jezika
> Radno iskustvo u računovodstvu min. 3 godine
> Poznavanje računovodstvenog i poreznog zakonodavstva
> Razvijene analitičke i organizacijske vještine
> Točnost i preciznost u obavljanju poslova i poštivanju rokova
> Visoka razina odgovornosti u obavljanju poslova
> Izvrsne komunikacijske vještine i razvijene sposobnosti rukovođenja
> Znanje i vještine nužne za samostalno vođenje cjelokupnog procesa računovodstva
> Poznavanje i iskustvo u korištenju Microsoft Office (Word, Excel), naglasak na Excelu
> Poželjno iskustvo rada u WAND računovodstvenom software-u, nije uvjet
ŠTO NUDIMO
> Ugovor o radu na neodređeno vrijeme
> Prigodne nagrade
> Naknada za prijevoz
> Multisport
> Mogućnost daljnjeg usavršavanja i razvoja
> Brojne druge tjedne i godišnje pogodnosti za naše djelatnike
Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "voditelj računovodstva"
KOD NAS TE OČEKUJE:
> Komunikacija s poslovnim korisnicima putem telefona s ciljem prodaje usluga servisa mojeRačun
> Dinamično okruženje, sudjelovanje u razvoju i napretku cijelog tima
> Stvaranje i održavanje odnosa povjerenja sa korisnicima
> Proaktivan rad na mjesečnom ostvarenju KPI ciljeva
ŠTO NUDIMO
> Fiksnu plaću s visokim i motivirajućim bonusima
> Radno vrijeme od 08:00 do 16:00 (od ponedjeljka do petka)
> Ugodno, dinamično i poticajno radno okruženje
> Mogućnost napredovanja i stalnog zaposlenja
> Dodatne pogodnosti za zaposlenike: dnevno svježe voće, teretana, satovi poslovnog engleskog, izleti
> Edukaciju i usavršavanja
> Rad u vodećoj kompaniji iz područja SAAS/FINTECH industrije
OD TEBE OČEKUJEMO:
> Iskustvo u prodaji
> Poznavanje rada na računalu
> Komunikativnost, otvorenost i usmjerenost na rezultate
> Odgovornost za ostvarenje individualnih i timskih ciljeva
> Brzinu, dinamičnost, preciznost i proaktivnost
Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "prodajni predstavnik"
Tvrtka Elektronički računi d.o.o. omogućava svim zaposlenicima i suradnicima da anonimno i povjerljivo prijave nepravilnosti putem namjenskog kanala za prijavu. Detaljnije informacije o postupku prijave i dodatnim uputama dostupne su na sljedećem linku.