Postani dio našeg tima

Ako želiš biti dio naprednog i dinamičnog okruženja brzorastuće IT tvrtke pošalji nam svoj CV

karijera moj-eRačun

OTVORENA RADNA MJESTA

Agent u crm odjelu

AGENT U CRM ODJELU

ŠTO OČEKUJEMO OD TEBE 

  • Iskustvo rada u pozivnom centru / backoffice
  • Znanje rada u CRM sustavima
  • Dobar i pozitivan duh!
  • Srdačna i profesionalna komunikacija u radu s kolegama
  • Mirnoća, preciznost i orijentiranost rješenjima u danima povećanog pritiska posla

ŠTO MOŽEŠ OČEKIVATI?

  • Plaća sukladna industriji
  • Jedinstvena firma u HR za naučiti sve o ovom atraktivnom tržištu
  • Mogućnost napredovanja i stalnog zaposlenja
  • Ugodno, dinamično i poticajno radno okruženje u timu
  • Dodatne pogodnosti: dnevno svježe voće, teretana, MultiSport, izleti
  • Dnevna pauza od 45 min
  • Edukaciju i plaćena usavršavanja
  • Radno vrijeme od 08:00 do 16:00 (od ponedjeljka do petka)
  • Mjesto rada, Zagreb - Črnomerec
  • Rad u vodećoj kompaniji iz područja SAAS/FINTECH industrije
  • Vrijeme početka rada - odmah

Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "CRM agent"

facebookad-pr_predstavnik

PRODAJNI PREDSTAVNIK U POZIVNOM CENTRU

OPIS POSLA
Prodaja kvalitetne usluge je posao koji voliš, a svakodnevna komunikacija s kupcima i klijentima je ono u čemu si najbolji. Ako se prepoznaješ u ovom oglasu i želiš raditi u dinamičnom timu brzorastuće IT tvrtke, bit će nam drago da te upoznamo.

KOD NAS TE OČEKUJE:

  • Komunikacija s poslovnim korisnicima putem telefona s ciljem prodaje usluga servisa Moj-eRačun
  • Dinamično okruženje, sudjelovanje u razvoju i napretku cijelog tima
  • Stvaranje i održavanje odnosa povjerenja sa korisnicima
  • Proaktivan rad na mjesečnom ostvarenju KPI ciljeva

OD TEBE OČEKUJEMO:

  • Iskustvo u prodaji ili telefonskoj komunikaciji mogu biti prednost
  • Poznavanje rada na računalu
  • komunikativnost, otvorenost i usmjerenost na rezultate
  • Odgovornost za ostvarenje individualnih i timskih ciljeva
  • Razvijene komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Odgovornost i ustrajnost u radu
  • Brzinu, dinamičnost, preciznost i proaktivnost

ŠTO NUDIMO

  • Fiksnu plaću s visokim i motivirajućim bonusima
  • Radno vrijeme od 08:00 do 16:00 (od ponedjeljka do petka)
  • Ugodno, dinamično i poticajno radno okruženje
  • Mogućnost napredovanja i stalnog zaposlenja
  • Dodatne pogodnosti za zaposlenike: dnevno svježe voće, teretana, satovi poslovnog engleskog, izleti
  • Edukaciju i usavršavanja
  • Rad u vodećoj kompaniji iz područja SAAS/FINTECH industrije

Veselimo se Vašim prijavama!

Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "prodajni predstavnik"

Kontaktirajte nas

Prije slanja upita provjerite "učestala pitanja"

tehnička podrška

prodajna podrška

telefonska podrška