U 2023. digitalizirajte sve poslovne procese

krakenimages 376KN ISplE unsplash

Digitalizacija administrativnog poslovanja i automatizacija računovodstva nikada nisu bili jednostavniji i dostupniji.

Samo u Hrvatskoj postoji nekoliko stotina računovodstvenih programa i poslovnih softvera koji su svojim korisnicima unaprijedili većinu knjigovodstvenih i računovodstvenih operacija. 

Kroz te programe tvrtke vode svoje poslovanje, izrađuju knjigovodstvene isprave i svakim unaprjeđenjem funkcionalnosti samog programa prelaze iz papirnatog na bespapirno poslovanje. 

Prihvaćanjem novih mogućnosti koje donosi tehnologija postiže se veća automatizacija, a smanjuju troškovi operativnog poslovanja. Korist digitalizacije vidljiva je i u pozitivnom utjecaju na prirodu te jačanju društvene odgovornosti. 

Najraširenija knjigovodstvena isprava 

mojeRačun mjesečno posreduje oko dva milijuna eRačuna i drugih digitalnih dokumenata, kako između tvrtki, tako i prema Centralnoj platformi. Integriran je s više od 390 računovodstvenih i poslovnih programa u mojeRačun mrežu. 

Ta mreža omogućuju tvrtkama, korisnicima softvera, da direktno iz svojih računovodstvenih programa šalju i zaprimaju eRačune posredništvom servisa mojeRačun

Za tvrtke i organizacije koje ne koriste računovodstvene ili poslovne programe iz mojeRačun mreže, dostupna je besplatna aplikacija za slanje eRačuna Kreiraj

Digitalizacija knjigovodstva 

Zamjenom papirnatih u eRačune mijenjate niz nekorisnih radnih procesa koji su vam najveći uzročnici troškova u poslovanju. 

Ovdje ne govorimo isključivo o papiru koji je sve skuplji, niti o toneru i zatrpanom uredskom prostoru, već i o ljudskom radu kao najvažnijem resursu. 

Ako već danas odlučite isključivo zaprimati eRačune, osjetit ćete značajne uštede u radnim satima. Umjesto da satima ručno unosite i knjižite papirnate račune, jednim klikom možete učitati neograničen broj eRačuna.  

Osim ubrzanja procesa unosa računa u računovodstveni program, smanjujete troškove knjiženja računa i eventualnih pogrešaka kod unosa. 

Digitalizacija svih poslovnih dokumenata 

Ideja digitalne razmjene dokumenata nastala je iz potrebe da se smanje greške, ubrzaju radni procesi, uvede veći nadzor nad poslovanjem i ostvare uštede. 

Kroz uslugu mojDMS možete digitalno obrađivati poslovne dokumente; potpisivati ih, likvidirati i odobravati te imati veći nadzor nad kolanjem poslovne dokumentacije i radnim procesima.  

mojDMS omogućuje upravljanje svom poslovnom dokumentacijom; eRačunima i računima ili drugim knjigovodstvenim ispravama koje se zakonski moraju obrađivati u digitalnom obliku. 

To mogu biti eOtpremnice, ePrimke ili eNarudženice, potom ugovori i druga interna i eksterna poslovna dokumentacija. 

Ova je usluga izvrsna za računovodstvene servise jer rješava problem kašnjenja pri dostavi dokumentacije. Dokumente klijenti ne donose fizički, nego se učitavaju u mojDMS nakon čega knjigovođa dobiva obavijest da može odraditi svoj posao.  

Još jednostavnije vođenje financijskog poslovanja klijenata, računovođe mogu obavljati kroz fintech uslugu ePlati integriranu u njihov računovodstveni program.  

Poveznicu na mojDMS, ali i ovlasti za ePlati, računovodstveni servis može imati sa svim klijentima, nevezano je li riječ o pet ili 50 poslovnih subjekata. 

Tako se dokumenti „ne čuvaju“ na nečijem stolu, nego se odmah nakon knjiženja ili obrade arhiviraju u mojeArhiv

Računovodstvo u stvarnom vremenu 

Primjenom ovih rješenja, stvarate preduvjet za pravovremeno i efikasno upravljanje knjigovodstveno-računovodstvenim poslovanjem i to u potpuno digitalnom obliku. 

No, ključna inovacija digitalne tranzicije u 2023. godini je fintech rješenje ePlati

Nakon što smo u proteklom desetljeću u više od 390 računovodstvenih i ERP rješenja doveli eRačun, integracijom ePlati donijeli smo automatizaciju plaćanja i zaprimanja uplata u softvere koji čine mojeRačun mrežu. 

ePlati čine usluge PIS (Payment Initiation Service) i AIS  (Account Information Services) koje nepovratno mijenjaju način korištenja platnih usluga. 

Računovodstvo u stvarnom vremenu kroz ePlati poduzetnicima omogućuje kvalitetno upravljanje novčanim tijekovima jer više ne moraju donositi poslovne odluke na temelju starih informacija. 

AIS (Account Information Services) 

Subjekti s računima u više poslovnih banka ne moraju više puta u danu provjeravati internetska bankarstva kako bi utvrdili promjene prometa i stanje po računima jer im ih ePlati (AIS) automatski dostavlja u  računovodstveni softver. 

Za tvrtke koje koriste vanjsko računovodstvo to je znatno rasterećenje jer ne moraju paziti jesu li na vrijeme dostavili dokumente.  

Jednostavno mogu ovlastiti računovođu da automatski zaprima informacije o promjenama po njihovim bankovnim računima u svoj računovodstveni softver. 

U široj primjeni ePlati (AIS) omogućit će i automatsko knjiženja izvoda; subjekt zadaje nalog u ePlati (AIS) da sustav u određeno vrijeme povuče sve izvode o prometima po bankovnim računima i sam ih proknjiži na unaprijed određena konta. 

PIS (Payment Initiation Service) 

Kroz ePlati i plaćanja i uplate nemaju vremensko ograničenje i teku neprekidno 24 sata u danu, sedam dana tjedno. 

Internetsko bankarstvo nam je omogućavalo da plaćanja odrađujemo u hodu, ali ePlati (PIS) jedini omogućuje plaćanje naloga direktno iz računovodstvenog softvera. 

Sada iz svog računovodstvenog programa možete zadavati pojedinačne i grupne naloge za plaćanje  svih knjigovodstvenih isprava koje se evidentiraju i knjiže u računovodstvenom programu. 

Poslovni subjekt za provedbu plaćanja i provjeru statusa zadanog naloga ne treba internetsko bankarstvo jer se cjelokupni proces svodi na dva koraka – iniciraj i autoriziraj plaćanje iz računovodstvenog softvera. 

Jeste li spremni u 2023. godini digitalizirati cjelokupno poslovanje? 

ŽELIM ZNATI VIŠE