mojDMS
informacijski sustav za upravljanje digitalnim poslovnim dokumentima
Udaljeni pristup
svi dokumenti su pohranjeni u sustavu i možete im pristupiti s bilo koje lokacije kad god želite
Nadzor procesA
uvijek znate tko i koliko dugo obrađuje dokument, u slučaju zastoja možete promijeniti sudionika
Obrada i arhiviranje
u DMS sustavu samo su dokumenti u obradi, a nakon obrade se pohranjuju u mojeArhiv
Visoka sigurnost
hodogramom unaprijed odredite pravo pristupa sudionicima procesa i njihove zadatke ili ovlasti
Kroz sustav mojDMS sve svoje poslovne dokumente možete elektronički potpisivati, likvidirati ili odobravati s bilo koje lokacije, uz veći nadzor nad radnim procesima i protokom poslovne dokumentacije. Sustav vam omogućuje da obrađujete i dokumente koji su u tvrtku ušli kao papirnati dokumenti.
Kako funkcionira mojDMS
Zakon o računovodstvu (čl. 10., st. 1.) propisuje da se računi čuvaju kao izvorni pisani dokument, što znači da eRačun zaprimate, obrađujete, likvidirate i čuvate u XML obliku. Budući da je riječ o elektroničkoj ispravi, eRačun i druge knjigovodstvene isprave trebate pohraniti sukladno Zakonu o elektroničkoj ispravi (čl. 20) - u sigurnom i kontroliranom eArhivu.