Čak 4 digitalna rješenja za 1 vaučer MINGOR-a

digitalna rješenja moj-eRačun

Usluge mojeRačun, mojeArhiv, mojDMS i merBanking možete uvesti u sklopu jednog vaučera – iskoristite vaučer za složena digitalna rješenja (VSD).

Kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti Ministarstvo gospodarstva raspisalo je poziv za dodjelu vaučera za digitalizaciju.

Bespovratna sredstva dodjeljuju se mikro, malim i srednjim poduzetnicima (MSP) za provedbu digitalne transformacije i jačanje digitalnih kompetencija.

Europskim sredstvima tvrtke mogu poboljšati digitalne vještine, ulagati u digitalni marketing, izraditi strategiju digitalne transformacije, odraditi dijagnostiku kibernetičke otpornosti ili iskoristiti bespovratna sredstva kako bi uveli složena digitalna rješenja.

Prijavi se i iskoristi bespovratna sredstva za digitalizaciju poslovanja

Dostupno je pet vrsta vaučera, a pružatelji usluga koje se mogu kroz njih financirati objedinjeni su u katalog objavljen na stranicama MINGOR-a.

Među pružateljima usluga u sklopu poziva unutar kataloga je i tvrtka Elektronički računi s uslugama mojeRačun, mojeArhiv, mojDMS i fintech inovacijom ePlati u dijelu složena digitalna rješenja.

Za uvođenje navedenih usluga korisnicima je na raspolaganju čak 19.900,00 eura, a kroz vaučer za složena digitalna rješenja mogu uvesti jednu ili više usluga.

Uvedite mojeRačun

mojeRačun mjesečno posreduje oko tri milijuna eRačuna i drugih digitalnih dokumenata, kako između tvrtki, tako i prema Centralnoj platformi.

Integriran je s više od 455 računovodstvenih i poslovnih programa u mojeRačun mrežu.

Ta mreža omogućuju tvrtkama, korisnicima softvera, da direktno iz svojih računovodstvenih programa šalju i zaprimaju eRačune.

Za tvrtke i organizacije koje ne koriste računovodstvene ili poslovne programe iz mreže, dostupna je aplikacija za slanje eRačuna Kreiraj.

Pohrana digitalnih dokumenata

Kroz bespovratna sredstva i vaučer za složena digitalna rješenja možete se zauvijek riješiti gomilanja papira u uredima. Iskoristite ih kako biste analogni arhiv zamijenili uslugom mojeArhiv.

U elektronički arhiv možete pohranjivati sve eDokumente, ali i dokumente koje ste naknadno digitalizirali.

Primjerice, dokumenti kao što su eRačun, eOtpremnica ili eNarudžbenica pohranjuju se u elektronički arhiv u podatkovnom strukturiranom obliku kako su i razmijenjeni.

Ali mojeArhiv omogućuje i arhiviranje drugih digitalnih dokumenata u PDF obliku uz apliciranje vremenskog žiga kako bi korisnici mogli digitalizirati svu postojeću papirnatu arhivu.

Bespovratna sredstva za mojDMS

Prijavitelj za vaučer nakon uvođenja eRačuna i uspostave eArhiva može automatski riješiti i proces upravljanja poslovnom dokumentacijom kroz mojDMS.

To je informacijski sustav koji omogućuje mikro, malim i srednjim tvrtkama potpuno digitalizirani protok dokumenata unutar tvrtke, ali i s vanjskim suradnicima, poput knjigovodstvenih servisa.

Elektroničke knjigovodstvene isprave kojima se upravlja se kroz mojDMS ispunjavaju  zakonske uvjete za potpunu digitalnu obradu dokumenata; urudžbiranje zaprimljenih dokumenata, potpisivanje i likvidaturu računa.

U vaš mojDMS hodogram možete uključiti i vanjsko knjigovodstvo. Više ne morate brinuti oko kašnjenja kod dostave poslovnih papira. Zašto? Jer se papiri ne nose fizički, nego sustav obavještava računovođu da je na redu u procesu.

Naravno, knjigovodstveni servisi također mogu iskoristiti vaučer za digitalizaciju i uvesti ovaj informacijski sustav u vlastito poslovanje te se digitalno povezati sa svim klijentima, nevezano je li riječ o pet ili 50 poslovnih subjekata.

Vaučer za merBanking

Među složenim digitalnim rješenjima dostupnim MSP-ovima za uvođenje uz pomoć bespovratnih sredstava Europske unije, iz portfelja tvrtke Elektronički računi dostupna je i fintech inovacija ePlati.

Tvrtka Elektronički računi trenutno je jedini licencirani pružatelj platnih usluga iniciranja plaćanja (PIS) i usluge informiranja o računu (AIS) u Hrvatskoj.

merBanking PIS omogućuje korisnicima plaćanje iz računovodstvenog programa, a merBanking AIS dohvaćanje informacija o prometima po svim bankovnim računima direktno u računovodstveni program u stvarnom vremenu.

Poduzetnicima za merBanking (AIS) ne treba internetsko bankarstvo niti moraju integrirati poslovni softver s bankarskim sustavom jer usluga povezuje sve poslovne banke klijenta i automatski povlači informacije o prometima na sučelje računovodstvenog programa.

Kroz uslugu iniciranja plaćanja merBanking (PIS) poslovni subjekti obavljaju sva plaćanja kroz jedno sučelje računovodstvenog programa. Sve banke u Hrvatskoj povezane za korištenje usluga PIS i AIS pa nije bitno koristi li klijent jednu ili više banaka.

Račune se može platiti pojedinačno ili skupno, zadavanjem jednog naloga s više stavki, a datum izvršenja naloga može biti tekući ili budući.

Bespovratna sredstva za digitalizaciju

Usluge mojeRačun, mojeArhiv, mojDMS i merBanking možete uvesti u sklopu jednog vaučera – iskoristite vaučer za složena digitalna rješenja (VSD).

Prvi rok za podnošenje projektnih prijedloga započeo je 1. lipnja i trajat će do 7. srpnja 2023. godine.

Prijavi se i iskoristi bespovratna sredstva za digitalizaciju poslovanja