[ISKUSTVO KORISNIKA ] ePlati je oduševio moje klijente, sva plaćanja obavljaju u 2 klika

blog 140823

Moji klijenti su oduševljeni s ePlati jer sva plaćanja obavljaju s jednim ili dva klika, kaže Ivana Golub iz knjigovodstvenog servisa Duh Slatine.

Prva asocijacija na pojam računovodstvo mnogima su police pune registratora i radni stol zatrpan računima i brojnim drugim poslovnim dokumentima.

No, ta slika postepeno blijedi zahvaljujući novoj generaciji računovođa koji provode digitalnu tranziciju svoga sektora uvodeći tehnološka rješenja u vlastito poslovanje i poslovanje svojih klijenata.

Među takvim mladim stručnjacima je i Ivana Golub, vlasnica obrta za knjigovodstvo, računovodstvo i poslovno savjetovanje Duh Slatine.

Knjigovodstveni servis iz malog slavonskog grada uveo je fintech uslugu ePlati nedugo nakon što je izašla na tržište. Kako kaže njegova vlasnica, mogućnosti koje pruža ePlati zaintrigirale su je već u prvom telefonskom razgovoru s korisničkom službom servisa mojeRačun.

„Prepoznala sam ePlati kao dobro rješenje za moje klijente koji imaju veće promete i više plaćanja jer je kroz uslugu iniciranja plaćanja PIS još lakše zadavati naloge pa se njima to jako svidjelo“, rekla je Ivana Golub u novoj epizodi podcasta Zeleno poslovanje.

Cijelu epizodu podcasta pogledajte OVDJE.

Golub ističe kako se ispočetka uopće nisu fokusirali na praćenje prometa po računima kroz uslugu ePlati AIS jer joj je prioritet bio olakšati poslovanje klijentima s velikim brojem plaćanja.

„Kad netko ima jako puno plaća i puno radnika, ePlati (PIS) mu uvelike olakšava posao jer je ranije čak i uz barkodove na nalozima bilo puno posla. Trebalo je skenirati i do 10 ili 12 naloga. S PIS-om toga nema jer se sva plaćanja mogu obaviti iz računovodstvenog programa jednim klikom ili s maksimalno dva. Moji klijenti su oduševljeni“, ističe Golub.

ePlati je budućnost

Osim plaća i drugih dohodaka, putem ePlati usluge iniciranja plaćanja (PIS) mogu se plaćati računi u papirnatom ili elektroničkom obliku, ponude ili putni nalozi, odnosno sve valjane knjigovodstvene isprave koje se evidentiraju i knjiže u računovodstvenom programu.

Autorizaciju platnog naloga obavlja direktno korisnik platne usluge putem jedne od raspoloživih metoda snažne autentifikacije klijenta (SCA).

U slučaju ePlati, riječ je o dvofaktorskoj autentifikaciji (2FA), odnosno autorizaciji tokenom, koja se smatra najsigurnijim načinom autentifikacije jer isključivo osoba koja posjeduje token ili je ovlaštena za njegovo korištenje, može pristupiti stranici i autorizirati nalog.

Ako je računovođa ovlaštenik na bankovnom računu klijenta, aktivacijom ePlati u svom računovodstvenom programu ima mogućnost koristiti sve značajke usluge ePlati, odnosno usluge plaćanja i iniciranja plaćanja (PIS) te informiranja o bankovnom računu (AIS) za sve klijente.

Na početku korištenja ePlati, prisjeća se Ivana Golub, naišli su na male poteškoće s pojedinim bankama, dok su druge radile savršeno.

„Riječ je bila o privolama jer se banke nisu prilagodile novoj usluzi, odnosno nisu bile spremne. Problem je bio isključivo u bankama, a ne u ePlati usluzi koja je postavljena kako treba. Mi smo oduševljeni uslugom i smatramo da je to budućnost“, rekla je vlasnica obrta Duh Slatine.

Oslobođenje od papirologije

Ivana priznaje kako ju je ispočetka zbunila usluga informiranja o računima AIS, odnosno učitavanje izvoda u računovodstveni program. No, isto tako priznaje kako je vrlo brzo „savladala gradivo“ i prepoznala prednosti koje nudi ePlati AIS.

„Učitala sam izvod, ali ga nisam našla u programu Pupilla. Zbunjeno sam tražila gdje se na računu vidjelo da je proknjiženo, a izvoda nema. Onda sam shvatila da se nalazi u ePlati cloudu i da je to oblik arhiva. Sviđa mi se jako kako to funkcionira i koliko nas oslobađa papirologije koja je u našem poslu strašna“, naglasila je Golub.

Ivana vjeruje kako će ePlati sigurno olakšati posao knjigovođama jer će smanjiti greške u poslovanju i gomilanje registratora, no isto tako ističe kako će za to vjerojatno trebati vremena da se ljudi naviknu da nema više papira.

„I sama sam znala pogriješiti u knjiženju pa sam znala izgubiti i cijeli dan da nađem gdje je došlo do greške. Ljudi griješe, a stroj će rijetko pogriješiti ako mu nismo dali krivu naredbu“.

Rasterećenje klijenata

Pozitivan stav o digitalizaciji poslovanja Ivana Golub uspjela je prenijeti i na svoje klijente. Kada je otvorila obrt 2020. godine većina od njenih 30 klijenata nije bila pretjerano digitalno pismena. Danas je situacija potpuno drugačija.

„Većinu više uopće ne vidim u uredu. Primjerice od OPG-ovaca sama pokupim račune, knjižim ih i sve im šaljem e-mailom. Ranije sam stalno morala podsjećati da mi dostave izvode pa čekam fakturu banke koja ne dođe na vrijeme. Ti ljudi su stalno u polju i ako im ja tijekom dana pošaljem poruku da mi dostave izvode, oni je neće vidjeti do navečer. Zato je ePlati idealno rješenje zbog kojeg ni oni ni ja više nismo opterećeni papirologijom, nego svatko radi svoj posao“, zaključila je Ivana Golub.

Što je još Ivana Golub prepoznala kao prednost koristeći uslugu ePlati, pogledajte u novoj epizodi podcasta Zeleno poslovanje.