Ured bez papira uz servis mojeRačun
Usluge mojeRačun, mojDMS i mojeArhiv jedinstvene su usluge koje, kada koristite u cjelini, omogućuju da imate ured bez papira.
Servis mojeRačun vodeći je informacijski posrednik za razmjenu eRačuna i drugih elektroničkih dokumenata kojima upravljate u svakodnevnom poslovanju.
Kao jedan od začetnika ePoslovanja u Hrvatskoj razvili smo brojne usluge čija primjena jamči povećanje efikasnosti, veći nadzor nad poslovnim procesima i smanjenje troškova radi povećanja konkurentnosti.
Usluge mojeRačun, mojDMS i mojeArhiv jedinstvene su usluge koje, kada koristite u cjelini, osiguravaju potpuno bespapirno poslovanje – vaš eUred.
To je ured koji si danas može priuštiti svaka mikro, mala i srednja tvrtka koja se želi digitalno transformirati, ali nema mogućnost razviti vlastite informacijske sustave kao što to čine velike kompanije.
mojeRačun
Uvođenje eRačuna u potpunosti mijenja način na koji ste dosad poslovali – nabolje. Iako čini tek četvrtinu knjigovodstvenih isprava u poslovanju neke tvrtke, ipak je najrašireniji dokument s kojim se susrećemo.
Zamjenom papirnatih u eRačune mijenjamo niz nekorisnih radnih procesa koji su prepoznati kao najveći uzročnici troškova u poslovanju. Uvođenjem eRačuna više ne morate:
- prepisivati podatke s računa
- osigurati dodatni prostor za čuvanje računa
- gubiti vrijeme na traženje dokumenata
- zatrpati uredski prostor registratorima
- stvarati papirnati otpad
Prednosti slanja eRačuna možemo gledati i kroz sigurnost jer za razliku od papirnatog eRačun je:
- preporučena pošiljka
- ovjeren aplikativnim certifikatom i vremenskim žigom
- nepodložan manipulacijama i izmjenama
- zaštićen od vanjskih okolnosti u sustavu mojeArhiv
- uvijek dostupan bez obzira gdje se nalazili
Dodatne mogućnosti eRačuna
Kada šaljete eRačun dostupna vam je i usluga HIR – prioritetna dostava eRačuna:
- za svaki račun poslan prioritetnom dostavom HIR, dobivate potvrdu kupca i točno vrijeme preuzimanja računa
- ako je eRačun neispravne XML strukture, imate nepotpune podatke ili neke druge tehničke neispravnosti na eRačunu, dobivate automatsku poruku o potrebnim ispravcima.
Sve eRačune u statusu “Neuspjelo” moguće je ponovno poslati prioritetnom dostavom HIR kako bi ih ipak dostavilo u najkraćem roku.
Knjigovodstvene isprave ili eDokumenti
Servis mojeRačun osigurava vam i razmjenu sljedećih digitalnih dokumenata po najvećim sigurnosnim standardima:
- eOdobrenje
- eTerećenje
- ePrimka
- eOpomena
- eNarudžbenica
- eOtpremnica
- eOdgovor
- eIOS
Potpunom digitalizacijom računovodstveno-knjigovodstvenog poslovanja dobivate potpuni nadzor nad poslovnim događajima i skraćujete radne procese s 20 i više na nekoliko dana.
Smanjujete i potrebu za dodatnim prostorom za čuvanje knjigovodstvenih isprava jer su svi dokumenti pohranjeni na jednom mjestu u mojeArhiv.
Najčešće pitanje koje se javi nakon uvođenja eRačuna i drugih eDokumenata je: kako likvidirati i odobravati eRačun u XML formatu. Odgovor je jednostavan – kroz mojDMS.
mojDMS
mojDMS je informacijski sustav za upravljanje digitalnim dokumentima, povezan na servis Moj-eRačun.
Kroz mojDMS možete digitalno obrađivati poslovne dokumente; potpisivati ih, likvidirati i odobravatite imati veći nadzor nad kolanjem poslovne dokumentacije i radnim procesima.
Aktivacijom usluge mojDMS stvarate preduvjet za potpuno bespapirno poslovanje jer je kroz sustav moguće obrađivati i dokumente koji su u tvrtku ušli kao papirnati dokumenti.
Postoje dva načina prijenosa dokumenata u mojDMS:
- Povlačenjem sa servisa mojeRačun
- Lokalno s računala (skenirani dokumenti, dokumenti pristigli emailom)
Kroz mojDMS možete odobravati, potpisivati i likvidirati sve poslovne dokumente:
- Račune
- Narudžbenice, otpremnice, primke..
- Ugovore
- Sve interne i eksterne poslovne dokumente
mojDMS dolazi s četiri hodograma – preddefinirana poslovna proces kolanja digitalnog dokumenta koji se sastoje od procesnih koraka koji se uvijek ponavljaju na isti način. No, svaki korisnik može zatražiti i dobiti prilagođeni hodogram.
Zašto aktivirati uslugu mojDMS:
• jedini ispravan način likvidature eRačuna i drugih eDokumenata
• centralizacija podataka i dokumenata (svi ulazni dokumenti su u sustavu)
• lokalni i udaljeni pristup (rješenje za rad od kuće)
• dokumentu se u pisarnici određuje hodogram
• veći nadzor nad procesom – zna se tko i koliko dugo obrađuje dokument
• integracije s poslovnim i tehničkim aplikacijama (ERP, servis Moj-eRačun)
• visoka sigurnost kroz definiranje prava pristupa (hodogramom se određuju sudionici procesa i njihovi zadaci/ovlasti)
• izuzetna ušteda radnog vremena (dokument ne čeka na stolu)
• lakši pristup informacijama (ured je gdje god postoji internetska veza)
• upravljanje stanjima obrade dokumenata (promjena sudionika u hodogramu u slučaju zastoja u obradi)
• automatizacija poslovnog procesa ili workflow
• zaštita kroz definiranje prava pristupa
• arhiviranje svakog dokumenta samo jednom (mojeArhiv)
• znatno smanjenje troškova kroz bržu obradu dokumenata i povećanu efikasnost svih zaposlenika
mojeArhiv
Ako zaprimate eRačune ili ih šaljete i zaprimate, obavezni ste imati elektronički arhiv sukladno Zakonu o elektroničkoj ispravi, Zakonu o elektroničkom izdavanju računa javnoj nabavi i Zakonu o računovodstvu.
Prednosti sustava mojeArhiv:
- dokumenti su uvijek dostupni jer su online
- brže pretraživanje pomoću ključnih riječi
- ograničen pristup dokumentima osobama bez dopuštenja
- dislocirani pristup s bilo koje lokacije
- sigurna pohrana na koju ne utječu prirodne nepogode
- manje opterećenje ljudskih resursa
- povezanost s drugim uslugama servisa mojeRačun
Što zakonski jamči mojeArhiv?
- Cjelovitost sadržaja
- Vjerodostojnost pošiljatelja
- Nepromjenjivost u vremenu
Aktivna upotreba usluga mojeRačun, mojDMS i mojeArhiv osigurava vam veći nadzor nad svim segmentima poslovanja.
Za eksterne izazove i uvijek svježe informacije o poslovnim subjektima s kojima surađujete izaberite uslugu mojBI.
mojBI
Usluga mojBIservisa mojeRačun najobuhvatniji je bonitetni servis na tržištu s više od 60 financijskih i poslovnih pokazatelja za 300.000+ tvrtki u Hrvatskoj.
Aktivacijom usluge dobivate trenutnu obavijest o blokadi partnera s kojima poslujete, bilo da je riječ o kupcima ili dobavljačima, ali i njenom periodu trajanja.
Kroz mojBI možete provjeriti i druge relevantne podatke o prihodima, rashodima, dobiti, bonitetnoj ocjeni, broju zaposlenih i drugim pokazateljima uspješnosti poslovnih subjekata.
Značajke usluge mojBI:
• ažurne i pravovremene informacije o prihodima i dobiti poslovnih subjekata
• pouzdani podaci o bonitetu poslovnih partnera i drugih poslovnih subjekata
• broj zaposlenih osoba u poduzećima
• druge relevantne informacije o poslovanju poduzeća u istoj ili drugim gospodarskim djelatnostima
Prednosti korištenja usluge mojBI:
• račun prolazi automatsku provjeru statusa blokade kupca za vrijeme trajanja valute plaćanja. U slučaju blokade, odmah zaprimate obavijest
• prilikom slanja računa dobivate obavijest je li kupac trenutno u blokadi ili je bio u blokadi u prethodnom periodu (i koliko dugo)
• nakon dobivene informacije sami odlučujete hoćete li nastaviti sa slanjem računa
• provjerite status dobavljača (bonitet, likvidnost, status blokade)
Uz primjenu usluge mojBI šaljete eRačune kao i do sada, ali uz automatiziranu obavijest neophodnu za sigurnu naplatu i ispravne poslovne odluke.
Fintech usluga PlatiMe
PlatiMe je inovativna platforma koja omogućuje prodaju i otkup kratkoročnih nedospjelih potraživanja.
Platforma je mjesto je gdje se spajaju oni koji žele poboljšati ili zadržati likvidnost s onima koji su spremni investirati u domaće tržište i tako osigurati brži oporavak gospodarstva.
Na PlatiMe mogu sudjelovati pošiljatelji eRačuna, primatelji eRačuna i otkupitelji, investitori koji nedospjele eRačune mogu otkupiti u samo nekoliko klikova, ali svaka tvrtka može sudjelovati i u sve tri uloge.
Zatražite ponudu za uslugu
Sve usluge servisa mojeRačun kreirane su tako da ih možete početi koristiti odmah, bez dodatnih ulaganja ili kupovine novih softvera. Aktivirajte ih pozivom svom prodajnom predstavniku ili zatražite PONUDU.