mojeRačun me oduševio i to je iskustvo koje sam htjela sa svima podijeliti

Aktivacija usluge mojeRačun i sama razmjena eRačuna je za mene bilo jedno divno iskustvo koje sam odmah morala sa svima podijeliti.

 U svijetu vinarstva ime Dijane Grgić stoji iza nekih od najvažnijih projekata promocije kvalitetnih vina i vinarija u Hrvatskoj, između ostalog i kroz časopis Vinum.In.

Uspješno je pokrenula event Wine story by Dijana Grgić koji je svaki put rasprodan, gošća je brojnih studijskih putovanja u najvažnije europske vinske regije, a iznimno je aktivna i na društvenim mrežama gdje rado dijeli pozitivna iskustva.

Posljednje pozitivno iskustvo imala je s uslugom mojeRačun o kojoj je govorila i u epizodi podcasta Zeleno poslovanje.

„Već neko vrijeme koristim eRačune, ali sam ga do nedavno koristila preko jedne institucije koju sada neću imenovati. Kako sam slala svega dva ili tri eRačuna godišnje, nisam pretjerano obazirala pažnju na to koliko je naporan i zamoran taj proces, dok nisam osvijestila da bih uskoro trebala početi češće slati elektroničke račune“, započela je Grgić svoju priču.

Pečatiranje ugovora

Dotadašnji proces slanja računa Grgić je kroz smije opisala kao mučno iskustvo i maltretiranje ljudi.

„Pečat je kao ukinut u poslovanju, ali da bih slala eRačune morala sam isprintati i ispuniti nekakav zahtjev, potpisati ga i pečatirati pa fizički odnijeti na šalter u poslovnicu. No, da bih došla na šalter, moram čekati u redu“, priča Grgić.

Kad bi konačno došla na red, zahtjev bi se kopirao i umnažao, potpisivali su se dodatni primjerci, a vrijeme je neumorno curilo. I tako za svaki od tih nekoliko elektroničkih računa koje je godišnje slala.

„Nije u redu da ja moram žrtvovati sat i pol ili dva sata kako bih poslala eRačun jer puno toga drugoga mogu napraviti za to vrijeme. Kad sam to osvijestila, otišla sam na mojeRačun stranicu i ispunila web formu Zatraži ponudu“, prisjetila je glavna urednica Vinum.In časopisa.

mojeRačun mijenja sve

Svega nekoliko trenutaka kasnije, zaprimila je poziv korisničke službe servisa mojeRačun.

„Nakon desetak minuta me zvala zaposlenica korisničke službe koja mi je vrlo brzo objasnila koje dokumente moram pripremiti. Već ovdje sam dobila uštedu vremena jer me pitala što ja trebam i odmah mi u skladu s tim ponudila uslugu“.

Deset minuta poslije, na e-mail je dobila ugovor.

„Pitala sam mogu li ga digitalno potpisati, na što su mi odgovorili kako zapravo potiču sve korisnike da koriste isključivo digitalni potpis na ugovorima i poslovnim dokumentima. Ništa nisam morala ni printati ni pečatirati ni fizički dostavljati, a nema ni tete na šalteru“, prisjetila se Dijana Grgić.

Prvi eRačun za manje od sata

Ističe kako je pomislila kako je ovakav način poslovanja nešto sasvim drugačije u Hrvatskoj. Cijeli proces registracije trajao oko deset minuta, nakon čega je zaprimila pristupne podatke i prvi put pristupila servisu mojeRačun.

„U tom trenutku primam poziv iz tehničke službe servisa od zaposlenika koji je sa mnom prošao kreiranje prvog računa što je prošlo potpuno bezbolno jer sustav to praktički sam sve radi. Objasnio mi je kako pratim je li račun ispravno unesen, kada je zaprimljen i preuzet. No, ono što me najviše oduševilo je da je od trenutka kada sam ušla na web stranicu mojeRačun do trenutka kada sam poslala svoj prvi eRačun prošlo sveukupno manje od sat vremena“, istaknula je Grgić.

Iskustvo ju je toliko oduševilo da je odmah napisala LinkedIn post u kojem je istaknula kako je mojeRačun nešto najbolje što joj se dogodilo u posljednjih nekoliko dana.

„S obzirom na to da sam aktivna na društvenim mrežama, stvarno sam imala potrebu podijeliti to s ljudima jer na takvo iskustvo u Hrvatskoj nažalost ne nailazimo često. Uslugu sam odmah preporučila kolegama koji trenutno koriste neke druge informacijske posrednike kako više ni oni ne bi gubili vrijeme i novac. Meni je mojeRačun stvarno uljepšao dan“, zaključila je Dijana Grgić, glavna urednica Vinum.In časopisa.

Vinarstvo u Hrvatskoj

Osim o pozitivnom iskustvu u digitalizaciji poslovanja, Grgić je u podcastu Zeleno poslovanje govorila o početcima časopisa Vinum.In, ali i o brojnim izazovima na koje je naišla u dosadašnjem radu.

Osvrnula se i na važnu ulogu žena u vinarstvu i vinogradarstvu u Hrvatskoj te dobrim praksama koje može donijeti zajednički nastup naših vinara na tržištu.

Snimka podcasta dostupna je na poveznici podcast #10 Zeleno poslovanje, gost Dijana Grgić, Vinum.In, a članak o gostovanju na portalu Digitalno poslovanje.