Digitalizacija procesa? Ovo su usluge koje trebate
Servis mojeRačun vodeći je informacijski posrednik za razmjenu eRačuna i drugih elektroničkih dokumenata kojima upravljate u svakodnevnom poslovanju. Usluge mojeRačun, mojDMS i mojeArhiv omogućuju vam da digitalno transformirate procese.
Usluga mojeRačun
Zamjenom papirnatih u elektroničke račune mijenjamo čitav niz nekorisnih radnih procesa koji su prepoznati kao najveći generatori troška poput nekorisnog rada ili gomilanja otpada. Prednosti su i to što je eRačun vrijedan kao preporučena pošiljka.
Dodatne mogućnosti eRačuna
Dodatnu sigurnost dostave možete ostvariti kroz uslugu HIR – prioritetnu dostavu eRačuna. Opciju možete uključiti za sve eRačune koje šaljete, no možete izabrati i samo one od veće važnosti.
Digitalni dokumenti
Kroz servis mojeRačun razmjenjujte i eOdobrenje, eOpomenu, eOtpremnica i druge digitalne dokumente. Digitalizacijom računovodstveno – knjigovodstvenog poslovanja dobivate potpuni nadzor nad poslovnim događajima.
Usluga mojDMS
Kroz mojDMS možete digitalno obrađivati poslovne dokumente; potpisivati ih, likvidirati i odobravati te imati veći nadzor nad kolanjem poslovne dokumentacije i radnim procesima. Aktivacijom usluge mojDMS stvarate preduvjet za potpuno bespapirno poslovanje.
Usluga mojeArhiv
Ako zaprimate eRačune ili ih šaljete i zaprimate, obavezni ste imati elektronički arhiv sukladno zakonskim propisima. Ova usluga omogućuje čuvanje svih poslovnih dokumenata pa čak i onih zaprimljenih na papiru.
Usluga mojBI
Aktivacijom usluge dobivate trenutnu obavijest o blokadi partnera s kojima poslujete, bilo da je riječ o kupcima ili dobavljačima te njenom periodu trajanja. Kroz mojBI možete provjeriti i druge relevantne podatke o financijskim pokazateljima uspješnosti poslovnih subjekata.