ePlati je sada merBanking

blog 041223 01

Potražite merBanking unutar vašeg računovodstvenog programa i za usluge plaćanja naloga i dohvat izvoda više nećete trebati internetsko bankarstvo.

Naša inovativna fintech usluga koju ste upoznali pod brendom ePlati sada vam je dostupna pod novim imenom merBanking i povezana je sa svim važnijim poslovnim bankama koje pokrivaju 90% hrvatskog tržišta.

Usluga ePlati prva je usluga koja je u vaše računovodstvene programe donijela mogućnost iniciranja plaćanja naloga i dohvat izvoda, a sada ove usluge potražite na istom mjestu pod logom merBanking.

Podsjetimo, usluge plaćanja i iniciranja plaćanja i usluga informiranja o bankovnom računu temeljne su platne usluge proizašle iz revidirane Direktive o platnim uslugama Europske unije (PSD2).

Tvrtka Elektronički računi prva je institucija za platni promet koja je licencirana za pružanje ovih usluga. Dobivanjem licence koju izdaje Hrvatska narodna banka započeli smo implementaciju usluga plaćanja i informiranja o stanju na računu u sve računovodstvene programe i poslovna rješenja mojeRačun mreže.

Danas je merBanking dostupan desecima tisuća poslovnih subjekata unutar računovodstvenog programa koji koriste što znači da za platne usluge više ne trebaju internetsko bankarstvo.

Što su merBanking platne usluge

Aktivacijom merBanking usluge obavljate sva plaćanja iz svog računovodstvenog programa ili programskog rješenja (ERP-a). Ne morate se ulogiravati u internetsko bankarstvo,  prilagođavati programsko rješenje ili tražiti integraciju sa svojom poslovnom bankom.

To također znači da više ne morate generirati datoteke s platnim nalozima iz poslovne aplikacije i potom ih ručno prepisivati ili učitavati u internet bankarstvo.

Putem usluge iniciranja plaćanja možete plaćati račune u papirnatom ili elektroničkom obliku, ponude ili putne naloge, odnosno sve valjane knjigovodstvene isprave koje evidentirate i knjižite u računovodstvenom programu.

Isto tako zadajete naloge za isplatu plaća te drugih vrsta dohodaka koje uobičajeno isplaćujete.

Ako zaprimate eRačune, možete automatski preuzeti i učitati jedan ili više Računa u računovodstveni program i odmah ih nakon knjiženja platiti iz svog poslovnog rješenja.

Usluga dohvaćanja informacija o stanju računa korisnicima omogućuje vam da u stvarnom vremenu pratite sve promjene na bankovnom računu ili više njih i to direktno kroz njihov računovodstveni ili poslovni program (ERP).

Ako ste kao računovodstveni servis ovlaštenik na računima svojih klijenata,  također možete koristiti sve značajke merBanking usluge za vaše klijente.

Aktivacijom usluge unutar računovodstvenog programa više ne morate čekati izvatke o prometu po računima od prethodnog dana kako biste knjižili platni promet niti se morate direktno spajati na internet bankarstvo poslovnih banaka i tražiti i provjeravati pojedinačne transakcije.

Promet po žiroračunu zaprimajte automatski, direktno u računovodstveni program zahvaljujući usluzi merBanking.

Dohvat izvoda i transakcija

Koristeći merBanking jednim klikom povucite izvode o prometu po računima koji se potom automatski učitavaju u računovodstveni program ili poslovno rješenje.

Nijedan računovođa više ne mora čekati dostavu izvoda od klijenta ili pamtiti lozinke za različita internet bankarstva jer putem ove usluge može automatski povlačiti izvatke o prometu po svim računima svojih klijenata.

Za razliku od klasičnog učitavanja XML datoteke izvoda, što je usluga koju trenutno pruža većina banka, više ne morate ulaziti u internet bankarstvo, povući datoteku na radnu površinu računala potom je učitati u računovodstveni program ili je preuzimati s e-maila.

To sad ide automatski – jednim klikom date nalog da se izvod učita direktno u računovodstveni program.

Unutar računovodstvenog programa mogu se pratiti pojedinačne sve uplate i isplate na bankovnom računu za odabrano razdoblje zahvaljujući opciji dohvat transakcija.

Možete pratiti i informacije o trenutnom stanju po odabranom bankovnom računu zahvaljujući značajci dohvat balansa. Računovođa koji je ovlaštenik po računima klijenata može ove značajke koristiti i za praćenje stanja njihovih računa.

Zadavanje naloga za plaćanje

Kroz uslugu merBanking integriranu u računovodstveni program možete obavljati sva plaćanja bez korištenja internetskog bankarstva.

Autorizaciju platnog naloga obavljate putem jedne od raspoloživih metoda snažne autentifikacije klijenta (SCA). U konkretnom slučaju, riječ je o dvofaktorskoj autentifikaciji (2FA), odnosno autorizaciji tokenom.

Ovaj način se smatra najsigurnijim načinom autentifikacije jer isključivo osoba koja posjeduje token ili je ovlaštena za njegovo korištenje može pristupiti stranici i autorizirati nalog.

Osvježavanjem statusa naloga unutar računovodstvenog programa, u svakom trenutku možete pratiti kakvo je trenutno stanje vaših poslovnih računa, a da niste morali pristupiti u internet bankarstvo.

Kroz merBanking  možete inicirati trenutna i buduća te pojedinačna ili grupna plaćanja. A isto tako možete i otkazati nalog za plaćanje i to u računovodstvenom programu ili poslovnom rješenju u kojem ste ga i zadali.

Budućnost financijskih usluga

Fintech brend merBanking donosi funkcionalnosti internet bankarstva u vaš računovodstveni program.

Kroz više od 456 računovodstvenih programa povezanih u mojeRačun mrežu, dobivate automatizirane usluge plaćanja i informiranja o stanju po svim bankovnim računima.

Usluga je povezana sa svim važnijim bankama koje pokrivaju gotovo 90% hrvatskog bankarskog tržišta.

Želite li automatizirati preuzimanje izvoda i plaćati izravno iz svog računovodstvenog programa?

ŽELIM!