Tvrtka Havas – Zemaljske usluge: Digitalizacija je preduvjet za razvoj

havas digitalizacija

Digitalizacija pomaže da se tvrtke mogu lakše usredotočiti na svoju temeljnu djelatnost, a to je preduvjet za razvoj, smatraju u kompaniji Havas – Zemaljske usluge.

Havas je oduvijek imao proaktivni pristup u provođenju održivog razvoja, ali i u odnosu prema okolišu, gospodarstvu i zajednici u cjelini.

Visoke vrijednosti po pitanju ekologije, digitalne izvrsnosti i društveno odgovornog poslovanja, kompanija Havas – Zemaljske usluge nastavlja njegovati i nakon što je početkom 2022. godine preuzela vođenje zemaljskih usluga najveće domaće zračne luke.

Njihova je digitalna izvrsnost, društveno odgovorno poslovanje i briga o zajednici u cjelini, potvrđena vrijednim ekološkim priznanjem Premium zeleni certifikat.

Tvrtka Havas – Zemaljske usluge specijalizirana je za sve poslove vezane uz prihvat i otpremu putnika, tereta i zrakoplova u Međunarodnoj zračnoj luci Zagreb.

Raspon njihovih usluga je od registracije putnika do ulaska putnika u zrakoplov, a Zagreb je 31. zračna luka u portfelju kompanije Havaş.

Trenutno svoje usluge pruža s otprilike 500 zaposlenika i uz potporu 176 motornih vozila, trudeći se kontinuirano povećavati kvalitetu usluge na korist putnika i avioprijevoznika u Zagrebu i to kroz dodatna ulaganja i povećanje učinkovitosti u svim procesima pružanja zemaljskih usluga.

Digitalizacija je preduvjet za razvoj

Riječ je o kompaniji koja je još 2018. godine u poslovanje uvela elektronički račun, od kada aktivno koristi i digitalni arhiv za pohranu i čuvanje digitalnih dokumenata.

Digitalizaciju i digitalnu transformaciju vide kao važan preduvjet za razvoj suvremenih gospodarstava, odnosno kao pokretača napretka u području prometa, financijskih usluga, energetike, telekomunikacija, ali i zdravstvene skrbi te drugih gospodarskih grana.

Digitalizacija povećava fokus

„Digitalne tehnologije omogućuju nam povećanje količine podataka i informacija, omogućuju veću fleksibilnost, donose mogućnost veće efikasnosti tvrtki, a ujedno smanjuju transakcijske troškove poslovanja. Uz pomoć digitalizacije, tvrtke se danas mogu puno lakše usredotočiti na svoju temeljnu djelatnost. Naš informacijski posrednik servis mojeRačun utječe na promjene unutar tvrtke na način da pridonosi, mijenja i olakšava strukturu odnosa i poslovanja u odnosima s kupcima i partnerima“, ističu iz tvrtke Havas – Zemaljske usluge.

Tvrtka Havas – Zemaljske usluge posjeduje certifikat ISO 14001:2015, što znači da imaju uspostavljen sustav upravljanja okolišem.

Iz kompanije navode kako se učinke na okoliš trude svesti na najmanju moguću mjeru i kako uvijek određuju da ciljevi njihovog poboljšanja budu veći, nego što se to zahtijeva postojećim zakonima i normama.

Odgovorno pristupaju zaštiti prirodnih resursa koristeći ih na najučinkovitiji način, misleći pri tom na generacije koje u njima tek trebaju uživati.

Potpora zajednici i zaposlenicima

Odgovornost prema zajednici Havas – Zemaljske usluge d.o.o. pokazuju i potporom prigodnih i tradicionalnih projekata te kroz sudjelovanje u mnogobrojnim humanitarnim akcijama.

Jedna su od kompanija koja je aktivno sudjelovala u akciji „Zajedno u potrebi“ koju je pokrenula MZLZ Grupacija kako bi se prikupila sredstva za zaposlenike čija je imovina stradala u potresima tijekom 2020. godine.

Tvrtka Havas – Zemaljske usluge svoj je doprinos dala i u humanitarnoj akciji „Noin kaputić“ koja je ujedinila Velikogoričane, čime je pokazala kako zajednica u kojoj djeluje, ali i njeni zaposlenici uvijek mogu računati na potporu.

Stav je kompanije da treba stvarati poticajno i sigurno radno okruženje u kojem se zaposlenici mogu profesionalno razvijati, ali i uživati u svojem privatnom životu.

„Profesionalnim pristupom radu želimo pružiti zadovoljstvo svim našim korisnicima, ali i povećati učinkovitost. Kroz digitalizaciju možemo uspostaviti veći nadzor nad poslovnim procesima, smanjiti troškove i svesti negativni utjecaj na okoliš na najmanju moguću mjeru“, ističu iz tvrtke Havas – Zemaljske usluge.

O projektu Zeleni certifikat

Podsjetimo, Zeleni certifikat je projekt koji je 2021. godine pokrenula tvrtka Elektronički računi s ciljem da se oda priznanje poslovnim subjektima koji su uspješno implementirali digitalizirane procese u svoje poslovanje i svojim djelovanjem pozitivno utječu na okoliš i zajednicu.

Od 2014. godine tvrtka Elektronički računi promovira zeleno, bespapirno poslovanje, a projekt Zeleni certifikat projekt nastao je u suradnji s partnerima i korisnicima kako bi se promovirale ekološki osviještene i društveno odgovorne kompanije u Hrvatskoj.

Nositelji ekološkog priznanja Zeleni certifikat mogu biti poslovni subjekti koji su se uspješno digitalizirali, a svojim društveno odgovornim radom poboljšavaju kvalitetu života te pozitivno utječu na okoliš i zajednicu u cjelini.

Premium zeleni certifikat

Riječ je o priznanju koje se dodjeljuju većim tvrtkama koje uz digitalizaciju trebaju zadovoljiti barem jedan kriterij iz kategorija: zaposlenici, zajednica i okoliš.

Osim ranije navedenih uvjeta, za nositelje Premium zelenog certifikata podrazumijeva se i višegodišnja razmjena eRačuna i aktivna primjena komplementarnih digitalnih usluga.

Za koji certifikat konkurira vaša tvrtka doznajte na stranici Zeleni certifikat.