[USKORO] PIS i AIS – platite ili provjerite stanje računa iz ERP-a
Plaćanje računa iz ERP-a kroz PIS ili informacije o trenutnim promjenama po poslovnom računu kroz uslugu AIS, stvorene su za tvrtke koje su spremne optimizirati poslovanje.
Kome su namijenjeni PIS i AIS
Usluge PIS i AIS koncipirane su kao usluga plaćanja i usluga informiranja o stanju na računu. Namijenjene su za subjekte koji izdaju i zaprimaju eRačune i koriste ERP-ove za evidentiranje i knjiženje poslovnih promjena.
Što dobivam uslugom PIS (Payment Initiation Service)
Uspostavom ove usluge možete izravno iz ERP sustava plaćati zaprimljeni eRačun. Time značajno štedite na radnom vremenu, ažurnosti procesa i podataka te smanjenju operativnih rizika.
Kako štedim kroz PIS
Kroz PIS ne prepisujete naloge u internet bankarstvo, niti ih morate učitavati. Plaćate direktno iz ERP-a gdje automatski dobivate status izvršenja naloga. Ako se dogodi greška u nalogu, možete je odmah ispraviti.
Što dobivam uslugom AIS (Account Information Service)
Dobivate automatsko preuzimanje informacija o promjenama po poslovnom računu umjesto da čekate dnevni izvadak od prethodnog dana. Možete više puta dnevno, gotovo u stvarnom vremenu, procesirati primljene uplate u svom sustavu.
Kako štedim kroz AIS
Kroz AIS možete bolje upravljati likvidnošću, odmah zatvarati otvorena potraživanja ili isporučiti robu kupcima. Time si otvarate mogućnost i za bolje odnose s klijentima.
Ključne funkcionalnosti usluga
To je svakako uspostava maksimalne automatizacije poslovanja korisnika. U suradnji s partnerima iz mojeRačun mreže nastavljamo raditi na uslugama koje našim korisnicima daju dodatnu mogućnost ostvarivanja pozitivnih rezultata .
Autor: R.I.