Digitalizacija poslovanja kroz DMS
Aktivacijom usluge mojDMS stvarate okolnosti za bespapirno poslovanje jer kroz sustav možete obrađivati čak i dokumente koji su do vas došli na papiru.
Potpuno digitalna obrada
Kroz mojDMS možete potpisivati, likvidirati i odobravati sve poslovne dokumente te imati veći nadzor nad kolanjem poslovne dokumentacije i radnim procesima u tvrtki.
Što se tiče eRačuna i pratećih eDokumenata, sustav mojDMS povezan je na servis mojeRačun pa sve eDokumente možete učitati na obradu jednim klikom.
Unos dokumenata u mojDMS
Papirnate dokumente skenirajte i učitajte lokalno sa svog računala, a eDokumente povucite sa servisa mojeRačun.
Bez obzira je li riječ o računima, drugim knjigovodstvenim ispravama (narudžbenicama, otpremnicama, primkama) ili ugovorima, sve možete potpisati i likvidirati kroz mojDMS.
Urudžbiranje kroz digitalnu pisarnicu
Nakon unosa dokumenta u sustav pokreće se preddefinirani hodogram kojim se određuje tko su osobe zadužene za njegovu obradu.
To može biti i vanjsko knjigovodstvo pa dokumente više ne morate ispisivati i osobno nositi u računovodstveni servis.
Četiri hodograma
Sustav mojDMS dolazi s četiri hodograma, odnosno preddefinirana poslovna proces kolanja digitalnog dokumenta koji se sastoje od procesnih koraka koji se uvijek ponavljaju na isti način.
No, svaki korisnik može zatražiti i dobiti prilagođeni (tailor made) hodogram.
Zašto aktivirati mojDMS uslugu
Ovaj informacijski sustav omogućuje potpuno digitalnu likvidaturu eRačuna i drugih eDokumenata, sukladno zakonskim propisima.
Podsjećamo kako se eRačuni ne smiju printati, nego se čuvaju i likvidiraju u izvornom XML obliku.
Povezane usluge
Usluga mojDMS osigurava maksimalnu automatizaciju administrativnih radnih procesa i veći nadzor nad poslovanjem.
Usluga je integrirana s poslovnim i tehničkim aplikacijama, kao što su servis mojeRačun i različiti ERP i računovodstveni softveri .
Autor: J.P.