Našim korisnicima od sad je dostupna izravna računovodstvena podrška
Sva pitanja vezana za eRačune zaprimljene od servisa mojeRačun, otvorene stavke, konto kartica ili usklade, mogu poslati izravnim upitom preko web obrasca na stranici servisa.
U travnju će biti godinu dana kako je tim naše korisničke podrške upotpunila virtualna asistentica Anđelka. U ovih gotovo 12 mjeseci riješila je preko 50.000 upita, u čemu je postigla zavidan rezultat – pružila je nešto više od 90 posto zadovoljavajućih odgovora. Tako su je ocijenili korisnici.
Anđelkina prednost je što omogućuje korisnicima da izravno odaberu temu o kojoj traže informacije; bilo da je riječ o usluzi razmjene eRačuna, sustavima mojDMS ili mojeArhiv, aktivaciji usluge mojBI ili pitanja oko integracije. Cilj je bio pružiti bržu, kvalitetniju i efikasniju podršku 24 sata u danu, sedam dana u tjednu.
Segmentiranje upita za veću efikasnost
Dodatan alat za ostvarenje takvog korisničkog iskustva odnedavno je i obrazac za računovodstvenu podršku pomoću kojeg korisnici servisa mogu dobiti odgovore na pitanja usmjerena na poslovanje s Odjelom za računovodstvo i financije servisa mojeRačun.
Za korisnike to znači da sva pitanja vezana za eRačune zaprimljene od servisa mojeRačun, otvorene stavke, konto kartica ili usklade, mogu poslati izravnim upitom preko web obrasca.
Razlozi računovodstvene podrške
Najčešći upiti koji su išli prema korisničkoj podršci, a odnosili su se na pitanja za odjel računovodstva, bila su vezana uz usklađivanje otvorenih stavki ili ponovno slanje računa, odnosno na nejasnoće vezane uz sadržaj računa.
Zato smo korisnicima na web obrascu omogućili da odmah izaberu zbog čega im je potrebna računovodstvena podrška, kako bi zahtjev preuzeo kolega koji se bavi tim segmentom poslovanja.
Bolje korisničko iskustvo
Kroz ovaj obrazac podrške želimo osigurati bolje korisničko iskustvo tako da svi upiti budu upućeni na pravi kanal. Trenutno je u korisničkoj službi zaposleno više od 50 ljudi koji su posebno educirani i osposobljeni kako bi riješili tehničke poteškoće, a otvaranjem usluge računovodstvene podrške, osiguravamo još brže i efikasnije rješavanje upita.
Putem web obrasca koji je postavljen na našoj mrežnoj stranici također je moguće postavljati upite 24/7, no za razliku od Anđelke, koja na pitanja odgovara uvijek, računovodstvena podrška dostupna je u uredovno vrijeme servisa mojeRačun.
Prioritet je jačanje korisničke podrške
Osim navedenih razloga, u obrascu je naveden i razlog „ostalo“ kako bismo ostavili mogućnost da nam se korisnici izravno obrate ako su u procesu uvođenja digitalnog računovodstva i treba im savjet kako da nekorisne papirnate procese zamijene efikasnijima. Jačanje korisničke podrške kroz edukacije i savjetovanje ostaje nam jedan od prioriteta i ubuduće.
Autor: Irena Bratec, voditeljica Odjela računovodstva i financija