Gotovo 19.000 subjekata ubrzalo je naplatu jer šalju eRačun
Znate li da vas slanje oko 100 papirnatih računa mjesečno košta minimalno 145 eura samo u materijalnim troškovima? Zato poduzetnici biraju jeftiniju opciju – eRačun.
Elektronički računi ključna su prednost modernog poslovanja jer pružaju veći nadzor nad knjigovodstvenim procesima i poboljšanu kontrolu troškova, a to su ključni elementi dugoročnog poslovnog uspjeha.
Račun je najraširenija knjigovodstvena isprava, a eRačun je najvažnija digitalna isprava, pokretač potpune digitalne transformacije poslovanja. Njegovom isključivom primjenom, koja podrazumijeva i slanje i zaprimanje eRačuna, korisnici mijenjaju brojne nekorisne procese i postaju efikasniji te zadovoljniji jer štede resurse.
Zašto eRačun nije PDF
eRačun je strukturirani elektronički dokument (XML format) koji pruža automatsku razmjenu financijskih informacija između poslovnih partnera iz računala u računalo.
Znate li zašto većina poduzetnika bira mojeRačun?
Najbolji odgovor je dala jedna naša korisnica:
„Već neko vrijeme koristim eRačune, ali sam ga do nedavno koristila preko jedne institucije koju neću imenovati. Kako sam slala svega dva ili tri eRačuna godišnje, nisam pretjerano obazirala pažnju na to koliko je naporan i zamoran taj proces, dok nisam osvijestila da bih uskoro trebala početi češće slati elektroničke račune“, prisjetila se Dijana Grgić, glavna urednica časopisa Vinum.In.
Gubila je sate u redu institucije kako bi uspjela poslati jedan eRačun, ali je odlučila da je takav poslovni odnos ne zadovoljava i ispunila prijavni obrazac na mojeRačun stranici.
„Nakon desetak minuta me zvala zaposlenica korisničke službe koja mi je vrlo brzo objasnila koje dokumente moram pripremiti. Već ovdje sam dobila uštedu vremena jer me pitala što ja trebam i odmah mi u skladu s tim ponudila uslugu. Na dokumente sam primijenila elektronički potpis i za svega sat vremena, iz udobnosti svoje fotelje počela slati eRačune“, sjetila se Grgić.
Pozitivno iskustvo s našim servisom Dijana Grgić odmah je podijelila na svom LinkedIn profilu, a kasnije i u podcastu Zeleno poslovanje.
Ubrzajte naplatu uz eRačun
Znate li da vas slanje oko 100 papirnatih računa mjesečno košta minimalno 145 eura samo u materijalnim troškovima?
Kada tome pridružite i trošak rada koji je oko 10 eura po računu, iako u većem dijelu na vašem kupcu, jasno je da vam novac samo curi kroz prste.
Možda je najvažnija informacija o eRačunu koju tražite podatak o bržem obrtaju kapitala. Naplata izdanih eRačuna u prosjeku je ubrzana za 28,82 dana naspram papirnatih računa.
Na svom je primjeru to osjetilo čak 18.127 subjekata koji su ubrzali naplatu izdanih računa u 2022. godini u odnosu na 2021. godinu.
Ako biste i vi rado ubrzali naplatu računa, pogledajte našu specijalnu Black Friday ponudu koja traje samo do 24. studenog 2023. godine – Nije sve tako crno na crni petak.
Ono što ćete odmah primijetiti već u prvom tjednu korištenja elektroničkih računa je veliko smanjenje troškova rada, papira, tinte, poštanskih i kurirskih usluga.
Financijski gubici zbog izgubljenih dokumenata ili kazne zbog nepravilnosti postat će prošlost, kao i gomila prašnjavih registratora zbog kojih ste zaboravili kakve boje su zidovi vašeg ureda.
Elektronički arhiv za eDokumente
Možda još ne znate da je mojeRačun integriran u više od 466 računovodstvenih programa, što znači da je opcija slanja i primanja elektroničkih dokumenata možda samo klik do vas. Ako ga nemate ili baš koristite jedno od rijetkih rješenja koji nisu unaprijedili svoje rješenje ovom uslugom, za vas je dostupna besplatna aplikacija za slanje eRačuna – Kreiraj.
A kako je digitalna transformacija nezamisliva bez eRačuna, tako je eArhiv neodvojivo vezan za potpuno ispravnu pohranu i čuvanje elektroničkih dokumenata.
Kontrolirani uvjeti jamče sigurnost
Elektronički arhiv omogućuje tvrtkama čuvanje eRačuna u izvornom digitalnom formatu. Ovaj pristup eliminira rizik od gubitka podataka koji je prisutan kod papirnatih računa.
Dok se papirnati dokumenti mogu izgubiti, oštetiti i ili uništiti, digitalni dokumenti sigurni su 100 % jer se čuvaju u informacijskim sustavu mojeArhiv.
Sigurnost elektroničkog arhiva temelji se na visokim standardima zaštite podataka, što sprječava neovlašteni pristup ili manipulaciju podacima.
Za mojeArhiv možete biti sigurni da je usklađen sa svim zakonskim regulativama o čuvanju podataka. Naš informacijski sustav za pohranu digitalnih dokumenata omogućuje sigurne i kontrolirane uvjete za pohranu svih poslovnih dokumenata u elektroničkom obliku.
Bilo da je to eRačun, eOdobrenje ili eOtpremnica, mojeArhiv uvijek pruža jednostavan pristup podacima, čak i kada ste izvan ureda.
Kako možete iskoristiti super Black Friday ponudu, doznajte klikom na poveznicu ISKORISTI PONUDU.