Zeleni koktel idealno je osvježenje za vaše poslovanje

koktel1 02

Znate da možete biti efikasniji, ali nikako da uhvatite vremena za digitalizaciju procesa? Zatražite zeleni koktel kojim ćete ovoga ljeta potpuno osvježiti poslovanje.

Kako do koktela

Za početak, ne morate nikamo ići. Dovoljno je kliknuti na poveznicu i zatražiti konzultacije naše korisničke podrške.

Nakon što im prezentirate osnovne informacije o broju dokumenata kojima mjesečno upravljate i druge korisne informacije, dobit ćete miks usluga kao stvoren za potpunu digitalizaciju poslovanja.

Uz ovu ponudu samo ste korak do bespapirnog ureda.

Što dolazi u paketu

Ljetna ponuda servisa mojeRačun donosi čak 30 posto popusta na paket za slanje eDokumenata, 30 posto popusta na paket za arhiviranje eDokumenata i čak tri mjeseca korištenja usluge mojBIbez naknade.

No, kakav bi to koktel bio bez začina pa ćemo u ovu ponudu dodati i besplatne certifikate za slanje eDokumenata.

Zašto vam treba eRačun

Zamjenom papirnatih u eRačune mijenjate niz nekorisnih radnih procesa koji su vam trenutno najveći uzročnici troškova u poslovanju.

Strukturirani eRačun poslan putem našeg servisa čitljiv je u više od 360 ERP i računovodstvenih softvera.

Svoje eRačune možete slati iz ERP-ova koji su integrirani u mojeRačun mrežu ili putem naše besplatne aplikacije za eRačune Kreiraj.

Ako vam dobavljači šalju eRačune, jednim klikom ih možete učitati neograničen broj pa ih više ne morate prepisivati u računovodstveni program.

To vam višestruko smanjuje troškove knjiženja računa i eventualnih pogrešaka kod unosa.

Zašto digitalizirati sve dokumente

Servis mojeRačun osigurava vam i razmjenu ostalih knjigovodstvenih isprava u digitalnom obliku po najvećim sigurnosnim standardima.

Možete slati eOtpremnice, eOdobrenja, kreirati ePrimke i eNarudžbenice ili poslati eOdgovor na eRačune s kojima se ne slažete.

Digitalizacijom računovodstveno-knjigovodstvenog poslovanja dobivate potpuni nadzor nad poslovnim događajima i skraćujete radne procese s 20 i više na nekoliko dana.

Smanjujete i potrebu za dodatnim prostorom za čuvanje knjigovodstvenih isprava jer su svi dokumenti spremljeni na jednom mjestu u mojeArhiv.

Kod arhiviranja neka bude mojeArhiv

Kao što znate, elektroničke isprave se čuvaju u obliku u kojem su izrađene, otpremljene, primljene i pohranjene.

Laički, ako ste zaprimili digitalni dokument, ne smijete ga printati da biste ga knjižili ili čuvali. Morate ga čuvati u digitalnom, odnosno elektroničkom arhivu.

To je zapravo izvrsna vijest jer, osim što je eArhiv uključen u naš ljetni paket, brzo možete okusiti sve njegove prednosti.

Primjerice, dokumentima pohranjenim u sustavu mojeArhiv možete pristupiti s bilo koje lokacije. Prilikom spremanja dokumenata jasno možete dopustiti ili ograničiti pristup zaposlenicima putem posebnih ovlasti.

Kada govorimo o zakonski ispravnoj pohrani eDokumenata, mojeArhiv jamči potpunu usklađenost.

Važno je znati da u tom informacijskom sustavu nisu moguće izmjene dokumenata niti neovlašteno brisanje, a da to sustav ne zabilježi. Nedvojbeno se može utvrditi tko je „ušao“ u mojeArhiv i kada.

Business intelligence ili mojBI

Kakvo bi to bilo ljetno osvježenje da nas ne isprati u mirnu jesen?! Ok, ovo je stvarno bio loš pokušaj metafore kojom smo htjeli reći da u sklopu ljetnog paketa dobivate čak tri mjeseca besplatnog korištenja poslovnih informacija kroz uslugu mojBI.

Vjerojatno ste već čuli da je mojBI najobuhvatniji bonitetni servis na tržištu, no ono po čemu se izdvaja od drugih je automatska provjera blokade vaših kupaca.

Zapravo svaki račun poslan putem servisa mojeRačun prolazi automatsku provjeru statusa blokade kupca za vrijeme trajanja valute plaćanja, bilo da je poslan kroz ERP ili Kreiraj.

Ne može se dogoditi da ispostavite račun kupcu u blokadi, a da ne znate da je blokiran.

Korak do bespapirnog poslovanja

Sad kada ste upoznali sve usluge uključene u ljetnu ponudu, sigurno se pitati što još nedostaje da biste prešli na bespapirno poslovanje.

Nedostaje još samo mojDMS kroz koji možete digitalno obrađivati poslovne dokumente; potpisivati ih, likvidirati i odobravati te imati veći nadzor nad kolanjem poslovne dokumentacije i radnim procesima. Dostupno vam je predavanje o ovoj usluzi na sljedećoj poveznici.

Zatražite ljetnu ponudu

Pridružite se mojeRačun obitelji i uživajte u ponudi koja će osvježiti vruće poslovne dane! Probajte posebni zeleni koktel koji smo pripremili za rast vašeg poslovanja. Smanjite troškove, čuvajte okoliš i uživajte u pogodnostima digitalizacije.

ZATRAŽITE KONZULTACIJE