Info (1)

Info centar

Vaše središnje mjesto za sve informacije!
Ovdje možete pronaći najnovije vijesti, korisne vodiče i odgovore na često postavljana pitanja.

OBAVIJESTI

Poštovani korisnici,

obavještavamo vas da ubrzano radimo na uklanjanju poteškoća koje se povremeno javljaju prilikom slanja i pimanja eRačuna iz računovodstvenih programa naših partnera. Privremeni zastoji posljedica su prijenosa podataka na novu platformu mer 2.0, međutim riječ je o kratkotrajnom procesu koji će uskoro završiti.

mer 2.0 donosi vam još brže slanje, zaprimanje i obradu eRačuna, što će vam povećati efikasnost i optimizirati troškove poslovanja.

Hvala na razumijevanju!

mojeRačun

eRačun je digitalni dokument, pravno identičan papirnatom računu i potpisan digitalni certifikatom te vremenskim žigom. Svaki eRačun poslan putem servisa Moj-eRačun ima status preporučene pošiljke, jer imate uvid u točno vrijeme kada je poslani eRačun preuzet od strane primatelja

merBanking

ePlati je brend pod kojim su objedinjene i na tržite plasirane dvije temeljne platne usluge proizašle iz revidirane PDS2 direktive (Payment Services Directive) - usluge iniciranja plaćanja (PIS - Payment Initiation Service) i informiranja o računu (AIS - Account Information Services) iz računovodstvenog programa ili poslovnog rješenja (ERP).

mojDMS

DMS je sustav za upravljanje dokumentima koji se koriste u poslovnim procesima (eng. Document Management System).

DMS omogućava organizaciju pohrane digitalnih dokumenta, možete obrađivati, razvrstavati, pretraživati, odobravati, likvidirati te ih potpisivati s naprednim elektroničkim potpisom. Možete također postavljati odobrenja za korisnike, kreirati hodograme za dokumente, te slati dokumente iz DMS-a klijentima ili ih arhivirati u eArhiv.

mojeArhiv

Moj-eArhiv je sustav za čuvanje i pohranu svih dokumenata u digitalnom obliku (bez obzira je li dokument u izvornom obliku digitalan ili ne).

  • Moj-eArhiv je krajnje odredište vaših eDokumenata
  • Pretraga dokumenata neusporedivo je brža (nekoliko sekundi), dokumenti su bitno sigurniji, a istovremeno štedite papir, eliminirate troškove ispisa ili gubitka dokumenata i prostora za arhiviranje
  • Vaši dokumenti čuvani su u dva podatkovna centra na dvije odvojene geografske lokacije na ukupno 4 servera što vam pruža izuzetno visok stupanj sigurnosti.
  • eRačuni se arhiviraju na razdoblje od 11 godina sukladno zakonskim propisima Republike Hrvatske.
  • Servis Moj-eRačun nositelj je Certifikata informacijske sigurnosti ISO 27 001 što jamči dodatnu sigurnost vaših dokumenata.
  • eRačuni i ostali eDokumenti koje pošaljete putem servisa Moj-eRačun automatski se pohranjuju u Moj-eArhiv.
  • eRačuni su pohranjeni u svom izvornom obliku zajedno s privitcima, aplikativnim certifikatom i vremenskim žigom. Tako arhivirane račune nije potrebno ispisivati i čuvati u papirnatom obliku te je iz tog razloga Moj-eArhiv idealno rješenje za arhiviranje takvih dokumenata.
  • Jednostavan i neposredan on-line pristup dokumentima svim ovlaštenim korisnicima.
Aplikacija Kreiraj

Kreiraj je naša online aplikacija za kreiranje i slanje eRačuna, koju pružamo besplatno našim korisnicima koji ne koriste računovodstveni program. Kreiraj aplikacija i video vodič.

Partneri i integracije

Duljina trajanja procesa integracije ovisi isključivo o tome koliko je računovodstveni program u startu kompatibilan sa servisom Moj-eRačun tj. da li računovodstveni program posjeduje mogućnost kreiranja XML datoteke, koji je sadržaj kreirane XML datoteke, da li program sadrži sve potrebne podatke za kreiranje XML datoteka itd. prosječno trajanje integracije je dva tjedna. Za detaljniju procjenu molimo Vas obratite se našem timu konzultanata putem e-maila integracije@moj-eracun.hr