Digitalnim potpisom ostvarite uštede na eRačun pakete

blog 2703

Provjerite proljetnu ponudu za mojeRačun pakete i digitalizirajte svoje poslovanje uz znatne uštede.

mojeRačun mjesečno posreduje više od dva milijuna eRačuna i drugih digitalnih dokumenata, kako između tvrtki, tako i prema Centralnoj platformi. Integriran je s više od 455 računovodstvenih i poslovnih programa u mojeRačun mrežu.

Provjerite dostupnu PONUDU za mojeRačun usluge.

Riječ je o mreži povezanih sustava koja omogućuje korisnicima da izravno iz svojih računovodstvenih programa šalju i zaprimaju eRačune posredništvom servisa mojeRačun.

Za tvrtke i organizacije koje ne koriste računovodstvene ili poslovne programe iz mojeRačun mreže, dostupna je besplatna aplikacija za slanje eRačuna Kreiraj.

Paketi za slanje i arhiviranje eRačuna

Danas svaka mikro ili mala tvrtka može bez ulaganja imati potpuno digitalizirano administrativno poslovanje i računovodstvo u stvarnom vremenu s nikad povoljnijim paketima za slanje i arhiviranje eRačuna.

Zamjenom papirnatih u eRačune mijenjate niz nekorisnih radnih procesa koji su vam najveći uzročnici troškova u poslovanju.

Ovdje ne govorimo isključivo o papiru koji je sve skuplji, niti o toneru i zatrpanom uredskom prostoru, već i o ljudskom radu kao najvažnijem resursu.

Ako vam dobavljači šalju eRačune, možete učitati neograničen broj jednim klikom pa ih više ne morate prepisivati u računovodstveni program.

Digitalni potpis donosi uštede

To vam višestruko smanjuje troškove knjiženja računa i eventualnih pogrešaka kod unosa. Posao prepisivanja svih podataka s računa trajao bi satima, a strukturirani eRačun poslan putem usluge mojeRačun čitljiv je u više od 455 ERP i računovodstvenih programa.

Iz prakse znamo i da se eRačuni plaćaju puno brže, nego papirati računi.

Sada se u to možete i sami uvjeriti uz proljetnu mojeRačun ponudu koja donosi 30% popusta na pakete za slanje i arhiviranje eRačuna te 5% dodatnog popusta, ako na ugovor aplicirate digitalni potpis.

mojeArhiv za digitalne dokumente

Elektroničke isprave kao što je eRačun čuvaju se u obliku u kojem su izrađene, otpremljene, primljene i pohranjene. Zato u našem prljetnom paketu uz eRačun dolazi i mojeArhiv.

Informacijski sustav mojeArhiv omogućuje sigurne i kontrolirane uvjete za pohranu svih poslovnih dokumenata u elektroničkom obliku.

Spremite eRačun, eOdobrenje ili ga koristite za čuvanje eOtpremnica – mojeArhiv pruža jednostavan pristup, čak i kada niste u uredu.

Status blokade kupca i mojBI

U proljetnom paketu još vas čeka, godina dana besplatnog korištenja platforme mojBI, besplatna provjera statusa blokade vašeg kupca pri slanju eRačuna, kao i tehnička te korisnička podrška tijekom trajanja ugovorne obveze.

Svaki eRačun poslan putem servisa mojeRačun prolazi automatsku provjeru statusa blokade kupca za trajanja valute plaćanja.

Najsigurnije mojeRačun slanje

Usluga je dostupna i tvrtkama koje račune šalju iz računovodstvenog programa ili je njihov izbor besplatna aplikacija za slanje eRačuna Kreiraj.

Kako je to moguće? Već kod unosa OIB-a, mojBI javlja pošiljatelju eRačuna da mu je kupac u blokadi. To mu daje dovoljno vremena da odluči hoće li nastaviti sa slanjem eRačuna.

Ako kupac trenutno nije u blokadi, ali je bio nedavno, mojBI će i to prepoznati i javiti pošiljatelju računa kad je blokada nastupila i koliko dugo je trajala.

Unutar usluge mojBI moguće je provjeriti status blokade za sve poslovne subjekte; postojeće kupce, ali i potencijalne poslovne partnere.

Sustav se svakodnevno ažurira, što za korisnika znači da će prilikom svake promjene statusa nekoga od njegovih poslovnih partnera automatski o tome dobiti obavijest.

Što još nudi mojBI

S obzirom na to da mojBI „zna“ tko su kupci i dobavljači svakog našeg korisnika, nudi im automatski prikaz njihovih financijskih i bonitetnih pokazatelja.

Korisnicima je dostupno više od 60 financijskih, profitabilnih i bonitetnih pokazatelja uspješnosti za preko 300.000 poslovnih subjekata u Hrvatskoj.

To svakome tko koristi mojBI pruža mogućnost da kroz ažurne i relevantne informacije smanji rizik i unaprijedi poslovanje jer mogu „nestabilnog“ poslovnog partnera na vrijeme zamijeniti stabilnijim i osigurati kontinuitet poslovanja.

Samo do 31. ožujka 2023. iskoristite specijalnu ponudu i digitalizirajte svoje poslovanje uz znatne uštede. Osigurali smo još veće popuste na naše usluge slanja, zaprimanja i arhiviranja eRačuna i besplatno korištenje mojBI bonitetne platforme koja će uz svakodnevno korištenje minimalizirati rizike u poslovanju.

Proljeće stiže, zeleni popusti sve su vam bliže – samo kliknite na ŽELIM PONUDU.