[BLOKADA] Isprobajte provjeru statusa blokade kupca za svaki poslani račun

blog 3105 01

Svaki račun poslan putem servisa mojeRačun prolazi automatsku provjeru statusa blokade kupca za trajanja valute plaćanja, bilo da je poslan kroz ERP ili Kreiraj.

Kada tvrtka na ispravan način potpuno digitalizira poslovne procese, događa se digitalna transformacija. Rezultat je odmah vidljiv jer su troškovi manji, a otpornost sustava na promjene u okolini veća.

Dodatni vjetar u leđa za očuvanje ili jačanje likvidnosti pružaju business inteligence usluge. Servis mojeRačun za svoje je korisnike povezao proces razmjene eRačuna s business intelligenceom kroz uslugu mojBI.

Riječ je o jedinom automatiziranom sustavu informiranja koji pošiljatelja eRačuna obavještava o blokadi kupca prilikom svake promjene statusa.

Ako je račun izdan i teče mu valuta plaćanja, a tvrtka je u tom periodu ušla u blokadu, sustav automatski šalje e-mail obavijest pošiljatelju eRačuna.

Blokadu provjeravajte automatski

Važno je znati da svaki eRačun poslan putem servisa mojeRačun prolazi automatsku provjeru statusa blokade kupca za trajanja valute plaćanja.

Usluga je dostupna i tvrtkama koje račune šalju iz ERP-a ili je njihov izbor besplatna aplikacija za slanje eRačuna Kreiraj.

Poznato vrijeme trajanja blokade

Kako je to moguće? Već kod unosa OIB-a, mojBI javlja pošiljatelju eRačuna da mu je kupac u blokadi. To mu daje dovoljno vremena da odluči hoće li nastaviti sa slanjem eRačuna.

Ako kupac trenutno nije u blokadi, ali je bio nedavno, mojBI će i to prepoznati i javiti pošiljatelju računa kad je blokada nastupila i koliko dugo je trajala.

Unutar usluge mojBI moguće je provjeriti status blokade za sve poslovne subjekte; postojeće kupce, ali i potencijalne poslovne partnere.

Sustav se svakodnevno ažurira, što za korisnika znači da će prilikom svake promjene statusa nekoga od njegovih poslovnih partnera automatski o tome dobiti obavijest.

Što još nudi mojBI

S obzirom na to da mojBI „zna“ tko su kupci i dobavljači svakog našeg korisnika, nudi im automatski prikaz njihovih financijskih i bonitetnih pokazatelja.

Korisnicima je dostupno više od 60 financijskih, profitabilnih i bonitetnih pokazatelja uspješnosti za preko 300.000 poslovnih subjekata u Hrvatskoj.

To svakome tko koristi mojBI pruža mogućnost da kroz ažurne i relevantne informacije smanji rizik i unaprijedi poslovanje jer mogu „nestabilnog“ poslovnog partnera na vrijeme zamijeniti stabilnijim i osigurati kontinuitet poslovanja.

Široka dostupnost usluge

Inovativnost usluge mojBI je i u tome da se može koristiti kao paket ili kombinacija različitih usluga i informacija.

Mnogi poduzetnici već su uočili da im je dostupna i u sve većem broju ERP i računovodstvenih rješenja koji su dijelom mojeRačun mreže.

Osim toga, neizostavan je alat na prvoj hrvatskoj platformi za otkup nedospjelih eRačuna PlatiMe.

Kako mojBI funkcionira na PlatiMe

Usluga mojBI osnovni je alat za provjeru statusa blokade i bonitetne ocjene primatelja eRačuna na PlatiMe.

Koristeći se uslugom mojBI, uz vlastitu procjenu i analizu rizika samih otkupitelja, statistika naplaćenih potraživanja za otkupitelje na platformi u 2021. godini je bila 100 posto.

To je pokazatelj da mojBI pomaže poduzetnicima da lakše donesu odluku s kim će surađivati na PlatiMe i u svakodnevnom poslovanju.

Sigurnost u dobivene podatke proizlazi iz činjenice da se mojBI svakodnevno ažurira.

Tako da svaki korisnik može u bilo kojem trenutku dobiti sve relevantne informacije o poslovanju svojih poslovnih partnera, tvrtki s kojima tek treba početi surađivati, ali i konkurencije.

Zašto još koristiti mojBI

Osim relevantnih podataka o prihodima, rashodima, dobiti, bonitetnoj ocjeni, broju zaposlenih i drugim pokazateljima uspješnosti poslovnih subjekata, na mojBI jedostupan i poslovni adresar za više od 300.000 poslovnih subjekata u Hrvatskoj.

Bez sumnje možemo reći kako je riječ o usluzi koja se već dokazala kao ključan element sigurnog i stabilnog poslovanja jer korisnicima pruža najvažnije poslovne informacije na jednom mjestu.

Želite li besplatno isprobati kako funkcionira obavijest o blokadama kupaca i dobavljača? Kontaktirajte našu korisničku podršku i zatražite aktivaciju informiranja o blokadama.