Stižu vaučeri: bespovratna sredstva za digitalizaciju

vauceri za digitalizaciju

U suradnji s tvrtkom PJR – Projekt jednako napredak za tvrtke smo osigurali besplatnu procjenu prihvatljivosti projekta za povlačenje bespovratnih sredstava kroz vaučere za digitalizaciju.

Prijave za podnošenje projektnih prijedloga „Vaučeri za digitalizaciju“ otvaraju se 1. ožujka i trajat će do 29. ožujka 2024. godine.

Riječ je o trećem i konačnom roku u kojem mikro, mala i srednja poduzeća mogu iskoristiti bespovratna sredstva iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO) u sklopu javnog poziva „Vaučeri za digitalizaciju“.

Kako bismo pomogli tvrtkama da iskoriste dio od gotovo 3,4 milijuna eura koliko je alocirano u ovom roku, dogovorili smo suradnju s  tvrtkom Projekt jednako razvoj (PJR) čijih je više od 35 stručnjaka posebno specijalizirano za pisanje i provedbu projekata financiranih iz EU fondova.

Naši partneri, PJR Consulting, svim zainteresiranim poduzećima napravit će besplatnu procjenu prihvatljivosti projektnih ideja u okviru ovog natječaja, ali i drugih planiranih investicija kako bi ih mogli obavijestiti kada se otvore natječaji i prilike kroz koje se mogu realizirati.

Podsjetimo, u sklopu javnog poziva „Vaučeri za digitalizaciju“ bespovratna sredstva dodjeljuju se mikro, malim i srednjim poduzetnicima (MSP) za provedbu digitalne transformacije i jačanje digitalnih kompetencija.

Provjerite kako do bespovratnih sredstava

Europskim sredstvima tvrtke mogu poboljšati digitalne vještine, ulagati u digitalni marketing, izraditi strategiju digitalne transformacije, odraditi dijagnostiku kibernetičke otpornosti ili iskoristiti bespovratna sredstva kako bi uveli složena digitalna rješenja.

Dostupno je pet vrsta vaučera, a pružatelji usluga koje se mogu kroz njih financirati objedinjeni su u katalog pružatelja usluga objavljen na stranicama MINGOR-a.

Među pružateljima usluga u sklopu poziva unutar kataloga je i tvrtka Elektronički računi s uslugama mojeRačun, mojeArhiv, mojDMS i fintech inovacijom merBanking u dijelu složena digitalna rješenja.

Za uvođenje navedenih usluga korisnicima je na raspolaganju do 19.900,00 eura, a kroz vaučer za složena digitalna rješenja mogu uvesti jednu ili više usluga, odnosno sve navedene usluge iz mojeRačun portfelja.

Vaučeri za mojeRačun

mojeRačun mjesečno posreduje u razmjeni gotovo tri milijuna eRačuna i drugih digitalnih dokumenata između tvrtki te javnih i sektorskih naručitelja putem Centralne platforme. Integriran je s 456 računovodstvenih i poslovnih programa u mojeRačun mrežu, čiji korisnici izravno iz svojih programa šalju i zaprimaju eRačune.

Za tvrtke i organizacije koje ne koriste računovodstvene ili poslovne programe iz mreže, dostupna je besplatna aplikacija za slanje eRačuna Kreiraj.

Kroz bespovratna sredstva i vaučer za složena digitalna rješenja možete se zauvijek riješiti gomilanja papira u uredima. Iskoristite ih kako biste analogni arhiv zamijenili uslugom mojeArhiv. U elektronički arhiv možete pohranjivati sve eDokumente, ali i dokumente koje ste naknadno digitalizirali.

Vaučeri za mojDMS

Prijavitelj za vaučer nakon uvođenja eRačuna i uspostave eArhiva može automatski riješiti i proces upravljanja poslovnom dokumentacijom kroz mojDMS.

To je informacijski sustav koji omogućuje mikro, malim i srednjim tvrtkama potpuno digitalizirani protok dokumenata unutar tvrtke, ali i s vanjskim suradnicima, poput knjigovodstvenih servisa.

Elektroničke knjigovodstvene isprave kojima se upravlja se kroz mojDMS ispunjavaju zakonske uvjete za potpunu digitalnu obradu dokumenata; urudžbiranje zaprimljenih dokumenata, potpisivanje i likvidaturu računa.

Internet bankarstvo u ERP-u

Tvrtka Elektronički računi trenutno je jedini licencirani pružatelj platnih usluga iniciranja plaćanja i usluge informiranja o računu u Hrvatskoj.

Usluga informiranja o računu pruža vam dohvat izvoda i automatizirano knjiženje, dohvat transakcija ili praćenje uplata i isplata s računa u stvarnom vremenu i to bez „ulogiravanja“ u internet bankarstvo.

Korisnici usluge merBanking mogu provjeravati promjene i stanja po svim bankovnim računima u realnom vremenu, učitavati izvode jednim klikom i automatski ih knjižiti, te plaćati pojedinačne ili zbirne naloge izravno iz računovodstevnog programa.

Vaučeri za digitalizaciju

Navedene usluge možete uvesti s jednim vaučerom za sredstva iz NPOO-a i ostvariti potporu od čak 19.900,00 eura kroz bespovratna sredstva. Osim za VSD, možete aplicirati i ostvariti bespovratna sredstva za:

  • Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina: do 9.990,00 €
  • Vaučer za digitalni marketing: do 9.990,00 €
  • Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije: do 9.990,00 €
  • Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti: do 14.500,00 €

Kako biste ostvarili mogućnost besplatne procjene vaših projektnih ideja, ali i drugih planiranih investicija, koju provodi naš partner PJR Consulting, javite nam se OVDJE.

S obzirom na to da prijave za vaučere za digitalizaciju započinju već 1. ožujka i traju do 29. ožujka, požurite s prijavama kako biste na vrijeme osigurali da vaš projektni prijedlog ostvari pravo na najviši iznos bespovratne potpore za digitalizaciju.