Kriza nas je naučila da ono što nam je važno ne smije biti na papiru
Autor: Josip Kovačec Ne postoji uspješna kompanija čije se poslovanje ne temelji na strateškom planiranju; razvoja, prodaje usluga ili proizvoda, interne i eksterne komunikacije, ciljeva, brendiranja.. Sve se uvijek vrti oko dobrog plana i dostizanja zadanih ciljeva u zadanom roku. I to uglavnom dobro funkcionira jer se potencijalni izazovi, kada poznaješ tržište, unaprijed predvide i…
PROČITAJ VIŠEKako spriječiti novi lock-down primjenom digitalnih rješenja
Autor: Marko Emer Iako proteklih dana ponovno svjedočimo sve većem broju zaraženih virusom Covid-19, moram naglasiti kako ne vjerujem da će ijedna vlast, ni ova tehnička Vlada sada, a ni ona koja će preuzeti Markov trg iza 5. srpnja, donijeti odluku o ponovnom obustavljanju gotovo svih gospodarskih aktivnosti u državi. Preskupa je to odluka čije…
PROČITAJ VIŠE