3 mjeseca bez blokada uz mojBI

blog220124

Brinu vas blokirani kupci? Iduća 3 mjeseca o njima će brinuti mojBI. Business intelligence usluga servisa mojeRačun, usluga mojBI, jedini je automatizirani sustav koji pošiljatelja eRačuna obavještava o blokadi kupaca prilikom svake promjene statusa.

Ako imate pouzdan servis koji umjesto vas prati status blokade kupca, dobavljača i vaše konkurencije i o tome vas automatski obavještava, imate predispoziciju za dobro upravljanje poslovanjem.

Vodeći informacijski posrednik na tržištu, mojeRačun, povezao je business inteligence usluge s procesom razmjene eRačuna i stvorio mojBI, jedinstveni bonitetni servis.

MojBI automatski obavještava pošiljatelja eRačuna o blokadi njegovih poslovnih partnera i o drugim relevantnim bonitetnim informacijama tvrtki s kojima surađuje.

Sustav „zna“ tko su kupci i dobavljači svakog korisnika servisa pa im može pružiti automatski prikaz financijskih i bonitetnih pokazatelja svih poslovnih suradnika.

Naši korisnici zato mogu na vrijeme zamijeniti „nestabilnog“ poslovnog partnera onim stabilnijim i osigurati kontinuitet poslovanja jer dobivaju ažurne i relevantne informacije kojima smanjuju rizik poslovanja.

Kako funkcionira mojBI

Unutar usluge mojBI moguće je provjeriti status blokade za sve poslovne subjekte; postojeće kupce, ali i potencijalne poslovne partnere.

Uslugu možete koristiti neovisno o tome kako šaljete eRačune, odnosno šaljete li ih kroz svoj računovodstveni program ili poslovno rješenje (ERP) ili je vaš izbor besplatna aplikacija za slanje eRačuna Kreiraj.

Račun poslan putem servisa mojeRačun, neovisno o tome je li poslan iz računovodstvenog softvera ili besplatne aplikacije za slanje eRačuna, Kreiraj, prolazi automatsku provjeru statusa blokade kupca za trajanja valute plaćanja.

U slučaju blokade, mojBI obavještava korisnika, a obavijest stiže i ako je kupac u blokadi bio u prethodnom periodu i odmah znate i koliko je dugo trajala.

Već kod unosa OIB-a u mojeRačun, mojBI javlja pošiljatelju eRačuna da mu je kupac u blokadi. Podatak o ulasku tvrtke u blokadu, odnosno datum blokade ostaje zabilježen unutar mojBI.

Ako kupac trenutno nije u blokadi, ali je bio nedavno, mojBI i to „pamti“ i prati koliko je dugo blokada trajala.

Osim toga, mojeRačun korisniku koji je aktivirao mojBI, ne može se dogoditi da ispostavi račun kupcu u blokadi, a da nije upoznat s tom informacijom.

Prilikom unosa OIB-a, mojBI javlja da je kupac u blokadi, nakon čega korisnik može odlučiti hoće li nastaviti sa slanjem eRačuna

Povezanost s fintech uslugama

O tome koliko je kvalitetna business intelligence usluga servisa mojeRačun, govori i podatak da se mojBI koristi za provjeru bonitetne ocjene primatelja na platformi za otkup nedospjelih eRačuna, PlatiMe.

Prema podacima upravitelja platforme, koristeći uslugu mojBI, te uz vlastitu procjenu i analizu rizika samih otkupitelja, otkupitelji su naplatili 100 posto svojih potraživanja.

Što još nudi business intelligence

Usluga mojBI pruža vam u svakom trenutku informacije o 60 financijskih i bonitetnih pokazatelja uspješnosti poslovnih subjekata.

Sustav se svakodnevno ažurira pa do vas uvijek dolaze najtočniji podaci o poslovanju jer se svaka promjena bilježi promjena bilježi zbog čega i je omogućeno inovativno izvještavanje o financijskim i poslovnim pokazateljima svih kupaca, dobavljača, ali i konkurencije mojeRačun korisnika.

Jeste li već uveli eRačun?

Kao što ste mogli zaključiti iz ovog članka, mojBI i proces razmjene eRačuna su direktno povezani. Ako želite uživati benefit business inelligence usluge i automatski zaprimati važne financijske podatke i znati jesu li vaši kupci blokirani, trebali biste prvo uvesti eRačun u poslovanje.

Korisnici koji aktiviraju mojeRačun uslugu u paketu dobrodošlice mogu čak tri mjeseca besplatno primati obavijesti o blokadi svojih kupaca.

mojeRačun možete koristiti u čak 466 računovodstvenih programa i poslovnih rješenja na tržištu, ali ne morate brinuti ako ne koristite nijedan od njih. Besplatna aplikacija za eRačun dostupna vam je na našoj mrežnoj stranici.

Za početak kliknite na link ŽELIM PONUDU

Registrirajte se na našem servisu i iskušajte kombinaciju usluga koja će vam sigurno pospješiti poslovanje:

  • uživajte čak tri mjeseca u korištenju usluge mojeRačun i isprobajte mojBI potpuno besplatno;
  • isprobajte naše usluge bez rizika: ako niste zadovoljni, možete otkazati ugovor u bilo kojem trenutku tijekom tri promotivna mjeseca.

Naše inovativno business intelligence rješenje omogućuje vam pravodobne informacije za donošenje boljih poslovnih odluka i očuvanje likvidnosti.