Bliži se jesenski rok: 4 mojeRačun rješenja za 1 vaučer MINGOR-a

blog 180923

Mikro, malim i srednjim tvrtkama dostupno je 19.900 € bespovratnih sredstava za digitalnu transformaciju.

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja na svojim je stranicama 13. rujna objavilo ažuriranu verziju Kataloga pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju”.

Prijave pružatelja za upis u Katalog ponovno će se zaprimati od 15. rujna u 00:00:01 sati do 2. listopada 2023. godine u 24:00:00 sati, kada će nastupiti privremena obustava Poziva.

Time započinju pripreme za jesenski krug dodjele vaučera kojima je cilj doprinijeti povećanju razine digitalne zrelosti MSP-ova kroz razvoj digitalnih poslovnih modela.

Bespovratna sredstva mikro, male i srednje kompanije mogu iskoristiti i za jačanje vlastitih kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije ili unaprjeđenje kibernetičke sigurnosti, što će u konačnici povećati konkurentnost i otpornost tih poduzeća korištenjem digitalnih tehnologija.

Europskim sredstvima tvrtke mogu poboljšati digitalne vještine, ulagati u digitalni marketing, izraditi strategiju digitalne transformacije, odraditi dijagnostiku kibernetičke otpornosti ili iskoristiti bespovratna sredstva kako bi uveli složena digitalna rješenja.

Novi rok za podnošenje projektnih prijedloga započinje 1. studenoga, a trajat će do 1. prosinca 2023. godine.

Dostupno je pet vrsta vaučera, a pružatelji usluga koje se mogu kroz njih financirati objedinjeni su u katalog objavljen na stranicama MINGOR-a.

Među pružateljima usluga u sklopu poziva unutar kataloga je i tvrtka Elektronički računi s uslugama mojeRačun, mojeArhiv, mojDMS i fintech inovacijom ePlati u dijelu složena digitalna rješenja.

Za uvođenje navedenih usluga korisnicima je na raspolaganju čak 19.900,00 eura, a kroz vaučer za složena digitalna rješenja mogu uvesti jednu ili više usluga.

Uvedite mojeRačun

mojeRačun mjesečno posreduje oko tri milijuna eRačuna i drugih digitalnih dokumenata, kako između tvrtki, tako i prema Centralnoj platformi.

Integriran je u više od 465 računovodstvenih i poslovnih programa u mojeRačun mrežu.

Ta mreža omogućuju tvrtkama, korisnicima softvera, da direktno iz svojih računovodstvenih programa šalju i zaprimaju eRačune.

Za tvrtke i organizacije koje ne koriste računovodstvene ili poslovne programe iz mreže, dostupna je aplikacija za slanje eRačuna Kreiraj.

Pohrana dokumenata u mojeArhiv

Kroz bespovratna sredstva i vaučer za složena digitalna rješenja možete se zauvijek riješiti gomilanja papira u uredima. Iskoristite ih kako biste analogni arhiv zamijenili uslugom mojeArhiv.

U elektronički arhiv možete pohranjivati sve eDokumente, ali i dokumente koje ste naknadno digitalizirali.

Primjerice, dokumenti kao što su eRačun, eOtpremnica ili eNarudžbenica pohranjuju se u elektronički arhiv u podatkovnom strukturiranom obliku kako su i razmijenjeni.

mojeArhiv omogućuje i arhiviranje drugih digitalnih dokumenata u PDF obliku uz apliciranje vremenskog žiga kako bi korisnici mogli digitalizirati postojeću papirnatu arhivu.

Bespovratna sredstva za mojDMS

Prijavitelj za vaučer nakon uvođenja eRačuna i uspostave eArhiva može automatski riješiti i proces upravljanja poslovnom dokumentacijom kroz mojDMS.

To je informacijski sustav koji omogućuje mikro, malim i srednjim tvrtkama potpuno digitalizirani protok dokumenata unutar tvrtke, ali i s vanjskim suradnicima, poput knjigovodstvenih servisa.

Elektroničke knjigovodstvene isprave kojima se upravlja se kroz mojDMS ispunjavaju  zakonske uvjete za potpunu digitalnu obradu dokumenata; urudžbiranje zaprimljenih dokumenata, potpisivanje i likvidaturu računa.

U vaš mojDMS hodogram možete uključiti i vanjsko knjigovodstvo. Više ne morate brinuti oko kašnjenja kod dostave poslovnih papira.

Zašto? Jer se papiri ne nose fizički, nego sustav obavještava računovođu da je na redu u procesu.

Naravno, knjigovodstveni servisi također mogu iskoristiti vaučer za digitalizaciju i uvesti ovaj informacijski sustav u vlastito poslovanje te se digitalno povezati sa svim klijentima, nevezano je li riječ o pet ili 50 poslovnih subjekata.

Vaučer za ePlati

Među složenim digitalnim rješenjima dostupnim MSP-ovima za uvođenje uz pomoć bespovratnih sredstava Europske unije, iz portfelja tvrtke Elektronički računi dostupna je i fintech inovacija ePlati.

Tvrtka Elektronički računi trenutno je jedini licencirani pružatelj platnih usluga iniciranja plaćanja (PIS) i usluge informiranja o računu (AIS) u Hrvatskoj.

ePlati PIS omogućuje korisnicima plaćanje iz računovodstvenog programa, a ePlati AIS dohvaćanje informacija o prometima po svim bankovnim računima direktno u računovodstveni program u stvarnom vremenu.

Poduzetnicima za ePlati (AIS) ne treba internetsko bankarstvo niti moraju integrirati poslovni softver s bankarskim sustavom jer usluga povezuje sve poslovne banke klijenta i automatski povlači informacije o prometima na sučelje računovodstvenog programa.

Kroz uslugu iniciranja plaćanja ePlati (PIS) poslovni subjekti obavljaju sva plaćanja kroz jedno sučelje računovodstvenog programa. Sve banke u Hrvatskoj povezane za korištenje usluga PIS i AIS pa nije bitno koristi li klijent jednu ili više banaka.

Račune se može platiti pojedinačno ili skupno, zadavanjem jednog naloga s više stavki, a datum izvršenja naloga može biti tekući ili budući.

Bespovratna sredstva za digitalizaciju

Usluge mojeRačun, mojeArhiv, mojDMS i ePlati možete uvesti u sklopu jednog vaučera – iskoristite vaučer za složena digitalna rješenja (VSD).

Drugi rok za podnošenje projektnih prijedloga započet će 1. studenoga i trajat će do 1. prosinca 2023. godine pa iskoristite priliku i na vrijeme se pripremite za povlačenje bespovratnih sredstava za digitalnu transformaciju poslovanja.