Zašto tvrtke biraju servis moj-eRačun

Naše usluge dostupne su vam u 360 poslovnih softvera, a za korisnike bez ERP-a razvili smo jednostavne web aplikacije.

Prvi izbor za eRačun

Kroz servis mojeRačun mjesečno se razmijeni više od milijun eRačuna i pratećih eDokumenata. S više od 17.000 pošiljatelja i preko 90.000 primatelja eRačuna, vodeći smo informacijski posrednik na tržištu.

Dostupnost usluga

Naše usluge dostupne su vam u 360 poslovnih softvera, a za korisnike bez ERP-a razvili smo jednostavne web aplikacije. Osim računa možete izdavati i ostale eDokumente poput eOdobrenja ili eOtpremnice kroz aplikaciju mOtpremnica.

Certifikati informacijske sigurnosti

Od 2015. godine bez gubitka kontinuiteta posjedujemo važeće certifikate upravljanja kvalitetom ISO 9001 i informacijske sigurnosti ISO 27001.

Zaštićena infrastruktura

Sigurnost koju pružamo je među vodećim u industriji. Računi su smješteni u dva visoko-dostupna podatkovna centra u Hrvatskoj na infrastrukturi koja ispunjava najviše sigurnosne standarde.

Dostava sigurnim kanalom

Račune naših korisnika nikada ne šaljemo kao privitak e-mailom. Obavijest o pristiglom računu sadržava samo sigurnu poveznicu na aplikaciju za preuzimanje računa. Provjeravamo identitet čak i za neregistrirane primatelje.  

Prateći servisi

Za obradu i čuvanje financijskih i robno-materijalnih eDokumenata dostupni su vam mojDMS i mojeArhiv. Usluga mojBI servis je koji obavještava o blokadama kupaca i omogućuje provjeru financijskih i bonitetnih pokazatelja za sve tvrtke u Hrvatskoj.

Platforma PlatiMe

Prednost izlaganja eRačuna na Plati Me je brz i jednostavan pristup svježem kapitalu bez pretjerane papirologije. Nakon što izradite račun na servisu mojeRačun, odaberite ga izložiti na PlatiMe i prodajte ga u nekoliko klikova.

Korisnička podrška

Korisnička podrška servisa Moj eRačun dostupna vam je kroz nekoliko kanala. Možete nas kontaktirati kroz web formu, pozivom ili mailom agentima korisničke podrške te putem chatbota. Anđelka je korisnicima dostupna 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu. 

Autor: R.I.


1 Comment

  1. […] služba servisa mojeRačun prilagodila je mojDMS našoj internoj proceduri. Nakon početne instalacije, više nam nije bila […]