Što je DMS sustav?
DMS je informacijski sustav za upravljanje digitalnim dokumentima kroz koji možete digitalno obrađivati sve poslovne dokumente u elektroničkom ili papirnatom obliku.
Kolanje i potpisivanje dokumenata
Procesi su unaprijed definirani hodogramom, čime se izbjegava nepotrebna distribucija informacija.
Likvidatura sukladno zakonu
Digitalni potpis dokumenata osigurava verifikaciju vjerodostojnosti, urednosti i sadržaja.
Interna i eksterna suradnja
Suradnja na dokumentima između odjela tvrtke i s vanjskim knjigovodstvenim servisima.
Doznajte kako digitalizirati svoje poslovanje
"*" indicates required fields
Kako funkcionira sustav za upravljanje dokumentima?
Kroz DMS sustav sve svoje poslovne dokumente možete elektronički potpisivati, likvidirati ili odobravati s bilo koje lokacije, uz veći nadzor nad radnim procesima i protokom poslovne dokumentacije.
Sustav vam omogućuje da obrađujete i dokumente koji su u tvrtku ušli kao papirnati dokumenti.
Unos dokumenata
Dodjela dokumenata
Obrada dokumenata
Arhiviranje dokumenata
Sustav mojDMS osigurava bržu protočnost podataka između različitih odjela, a digitalni dokumenti se ne gube u radnom procesu jer se iz hodograma zna tko je sljedeći u nizu za obradu dokumenta.
Prednosti DMS sustava
Uvođenjem DMS sustava, smanjuju se troškovi upravljanja dokumentima u svim njegovim fazama jer nema troška zbog gubitka dokumenata, olakšava se pretraga i pohrana dokumenata u elektroničkom obliku.
pristup svim dokumentima s bilo koje lokacije
bolji nadzor i upravljanje nad radnim procesima
centralizirana pohrana dokumenata
obrada, potpisivanje, odobravanje i likvidatura
brža razmjena podataka s vanjskim servisima
povezanost s uslugom mojeArhiv za trajno arhiviranje dokumenata
Upravljanje svim poslovnim dokumentima
Uvezite dokumente povlačenjem sa servisa mojeRačun ili lokalno s računala (skenirani dokumenti, dokumenti pristigli e-mailom) i upravljajte njima na jednom mjestu.
Knjigovostvene isprave
Urudžbirajte dokumente po vrsti ili trošku i skratite proces obrade.
Interni i eksterni ugovori
Surađujte na jednoj verziji dokumenta kako biste izbjegli pogreške.
Ostali poslovni dokumenti
Definirajte razinu pristupa dokumentima prema njihovoj vrsti.
Likvidatura računa sukladno zakonu
"Znate li da eRačun ne smijete printati kako biste ga likvidirali?"
Elektroničkim knjigovodstvenim ispravama upravlja se kroz DMS sustav koji osigurava sve zakonske uvjete za potpunu digitalnu obradu dokumenata; urudžbiranje zaprimljenih dokumenata, potpisivanje i likvidaturu računa.
Dokument obrađen kroz mojDMS ostaje u izvornom obliku, ali mu se pridružuje verifikacijski dokument koji nedvojbeno potvrđuje njegovu likvidaturu.
Zakon o računovodstvu (čl.9.) propisuje da je poduzetnik dužan provjeriti vjerodostojnost knjigovodstvenih isprava te ih potpisati ili odobriti, odnosno osigurati njihovu kontrolu i verifikaciju sukladno internim pravilima i procedurama.
DMS sustav osigurava da se likvidatura obavlja sukladno zakonskim propisima jer strukturirani eRačun ostaje u izvornom obliku.
Uz likvidiranu knjigovodstvenu ispravu sustav veže verifikacijski dokument koji ostaje trajno pohranjen uz račun, a sadrži podatke o potpisniku i datum likvidature.
Iskustva naših korisnika
Petar Šimić I PRIMACOŠPED
“Mali procesi su tihi ubojice efikasnosti i produktivnosti poduzeća, a kad se poduzeće bavi poslom kao što je logistika, to je još i više naglašeno.
Digitalna transformacija kroz eRačun i mojDMS omogućila je zaposlenicima Primaca da svoje vrijeme sada koriste za ono za što su zaposleni u poduzeću, a to je logistika.”
Petra Poštek I A-MORE YACHTS
“U tvrtki A-More Yachts kroz mojDMS smo uspostavili direktan protok dokumentacije između likvidatora računa, odobravatelja računa te odjela financija i računovodstva.
Tvrtka koristi dva hodograma i osam licenci za bespapirno poslovanje kroz mojDMS. Sustav nam služi za odobravanje ulaznih računa i brži protok računa između osoba koje ga likvidiraju, knjiže i arhiviraju.”
Irena Bratec I voditeljica odjela računovodstva i financija Elektronički računi d.o.o.
“MojDMS nije alat za dodatnu birokratizaciju, već unaprjeđenje, ubrzanje i kvalitetnije upravljanje poslovnim procesima."
Riješio nam je problem izgubljene dokumentacije ili naknadno dostavljenih računa jer se svaki dokument unosi u mojDMS odmah nakon zaprimanja, što posebno koristi mom odjelu“.