Digitalizacija i prednost eRačuna
Uz digitalna rješenja koja pojednostavljuju radne procese i pružaju veći nadzor nad njima, papirnato poslovanje je gubitak vremena i novca.
Veća sigurnost i povjerljivost
Za razliku od papirnatih dokumenata koji se čuvaju na policama unutar tvrtke, digitalni dokumenti čuvaju se u cloudu. Sigurni su čak i ako dođe do požara ili poplava, a ne može im pristupiti nitko tko za to nije ovlašten.
Jednostavan pristup dokumentima
Poslovanje vaše tvrtke može se odvijati s bilo koje lokacije gdje imate pristup internetu. Primjerice, za poslati eRačun, dovoljna je aplikacija Kreiraj, a za likvidaturu tu je mojDMS.
Automatska pohrana dokumenata
Kada šaljete i primate eRačune, svi vaši ulazni i izlazni računi dostupni su na klik u slučaju nadzora. Ne morate brinuti o izgubljenim dokumentima jer su pohranjeni u sustavu.
Bolji odnos s kupcima
Prednost slanja eRačuna na strani je kupca jer jednim klikom može učitati neograničen broj računa. Time svojim kupcima štedite minimalno pet minuta po računu.
Veći nadzor nad likvidnošću
Kroz uslugu mojBI možete provjeriti više od 60 poslovnih i financijskih pokazatelja za oko 300.000 tvrtki u Hrvatskoj. Sustav vas automatski informira o statusu blokade vaših kupaca.
Društveno-odgovorno poslovanje
Korištenjem eRačuna pozitivno utječete na očuvanje okoliša. Do sada smo u suradnji s partnerima i korisnicima sačuvali 3.086 stabala, što je područje veličine 30 nogometnih terena. Budite i vi dio kampanje „Šaljem eRačune za zelene šume“.
Kako započeti s eRačunom
Ako želite izvući maksimalnu korist iz digitalnih usluga, iskoristite priliku i ugrabite 25 posto popusta na korisnički paket za slanje eRačuna. Akcija S mora šalji eRačune i štedi kune traje do 31. kolovoza.
Autor: M.P.