Platne usluge dostupne 24 sata dnevno
Korisnicima gotovo 400 računovodstvenih programa i poslovnih rješenja u Hrvatskoj osigurali smo platni promet dostupan 24 sata u danu.
Kod tvrtki koje aktivno provode digitalizaciju već je pravilna obrada eRačuna omogućila potpunu automatizaciju poslovanja.
Dokument u XML obliku učitava se u računovodstveni program, a sustav sam popunjava podatke s računa. Eliminira se mogućnost ljudske pogreške, a istovremeno je moguće učitati neograničen broj računa.
mojeRačun korisnicisvoje eRačune mogu slati iz gotovo 400 računovodstvenih programa i poslovnih rješenja koji su integrirani u mojeRačun mrežu ili putem naše besplatne aplikacije za eRačune Kreiraj.
Ako korisnici i zaprimaju eRačune, mogu ih automatski učitati u računovodstveni program jednim klikom i ne moraju prepisivati podatke s računa. To višestruko smanjuje troškove knjiženja računa i eventualnih pogrešaka kod unosa.
Sve knjigovodstvene isprave danas je moguće izraditi i razmijeniti u elektroničkom obliku i tako ostvariti veću pravnu sigurnost, bržu obradu i efikasnije poslovanje.
Automatizacija razmjene, obrade i pohrane knjigovodstvenih isprava samo je dio portfelja usluga tvrtke Elektronički računi.
Uloga informacijskog posrednika
Informacijski posrednik jamac je sigurnosti i pokretač digitalnih inovacija koje mijenjaju poslovanje nabolje.
Dobar posrednik prepoznat će koje procese treba unaprijediti kako bi korisnicima pružio maksimalnu vrijednost i optimizirao procese.
Elektronički računi prepoznali su da tržištu nedostaje automatizacija platnog prometa i zato su danas više od posrednika.
Danas su Elektronički računi licencirana institucija za platni promet upisana u registar pružatelja platnih usluga za usluge iniciranja plaćanja (PIS – Payment Initiation Service) i informiranja o računu (AIS -Account Information Services).
Automatizacija platnog prometa
Razvili smo jedinstvene fintech usluge koje će korisnicima gotovo 400 računovodstvenih programa i poslovnih rješenja osigurati platni promet dostupan 24 sata u danu.
A uz to i potpunu automatizaciju procesa plaćanja i informiranja o stanju na računu u stvarnom vremenu, direktno u računovodstveni program.
Usluga se zove ePlati, a osim PIS i AIS obuhvaća i uslugu IBANtoIBAN koja ubrzava plaćanje u web shopu.
Usluga iniciranja plaćanja (PIS – Payment Initiation Services)
Važno je odmah napomenuti da se kroz PIS ne plaćaju isključivo eRačuni. Putem ePlati usluge (PIS) može se obavljati plaćanje računa u papirnatom obliku, ponuda ili putnih naloga i svih valjanih knjigovodstvenih isprava koje se evidentiraju i knjiže u računovodstvenom programu.
Isto tako kroz ePlati (PIS) možete zadavati naloge za isplatu plaća i drugih vrsta dohodaka koje uobičajeno isplaćujete i to direktno iz računovodstvenog programa. Za plaćanja ne morate koristiti internetsko bankarstvo.
Kako? Korisnik ePlati (PIS) više ne mora generirati datoteke s platnim nalozima iz poslovne aplikacije i potom ih ručno prepisivati ili učitavati u internetsko bankarstvo.
U računovodstvenom softveru bira dokument i banku s koje plaća te određuje je li riječ o tekućem ili budućem plaćanju i hoće li izvršiti pojedinačno ili grupno plaćanje.
Usluga informiranja o bankovnom računu AIS
Umjesto preuzimanja i knjiženja bankovnih izvadaka za prethodni dan, korisnici ePlati (AIS) informaciju o svakoj uplati dobivaju u računovodstveni program.
Ne morate ulaziti u internetsko bankarstvo kako biste provjerili uplate ili skidali i knjižili izvode. Svi podaci o prometima i stavkama prometa po poslovnim žiroračunima i izvode automatski zaprimate u poslovni ili računovodstveni softver. To će vam omogućiti i da koristite opciju automatsko knjiženje izvoda.
U svom računovodstvenom programu kroz ePlati (AIS) zadat ćete nalog da u određeno vrijeme sustav povuče sve izvode o prometima po svim vašim bankovnim računima i sam ih proknjiži na unaprijed određena konta.
Korištenjem ePlati (AIS) u svom računovodstvenom programu više neće raditi u prošlosti, danas knjižiti izvode za prethodni dan ili mjesec.
Informaciju o svakoj uplati, sa svih poslovnih računa tvrtke, dobivat ćete u stvarnom vremenu. Direktno u poslovno rješenje ili računovodstveni program.
Digitalna transformacija
Informacija o stanju na računu u stvarnom vremenu osnovni je preduvjet za kvalitetno upravljanje novčanim tijekovima, zato je važno da se planiranje plaćanja ne temelji na informacijama od prethodnog dana.
Kontaktirajte proizvođača svog računovodstvenog programa i pitajte je li vam ePlati već dostupan za aktivaciju.
Autor: R.I.