Saop: Digitalna transformacija nije trend, već potreba za opstanak na tržištu
Saop je nositelj Premium zelenog certifikata za digitalnu izvrsnost i društveno odgovorno poslovanje.
Inovativnost, transparentnost, zadovoljstvo korisnika i kvaliteta, zajedničke su vrijednosti tvrtki Saop i Elektronički računi.
Poslovna suradnja koja je započela integracijom usluge mojeRačun u online računovodstveni program Minimax još 2018. godine, dodatno je osnažena kroz projekt Zeleni certifikat za digitalnu izvrsnost i društveno odgovorno poslovanje.
Zeleni certifikat projekt je tvrtke Elektronički računi, vodećeg informacijskog posrednika za razmjenu eRačuna i drugih digitalnih dokumenata, usmjeren na promociju ekološki osviještenih i društveno odgovornih kompanija u Hrvatskoj.
Riječ je o projektu koji je pokrenut 2021. godine s ciljem odavanja priznanja tvrtkama koje, osim što su uspješno implementirale digitalizirane procese u svoje poslovanje, svojim djelovanjem poboljšavaju kvalitetu života te pozitivno utječu na okoliš i zajednicu.
Različitim kampanjama Elektronički računi od samih početaka svoje korisnike i poslovne partnere potiču na zelenu tranziciju, a u ovom projektu, osim na ekologiju, veliki naglasak stavljaju upravo na sve segmente društveno odgovornog poslovanja.
Aktivna briga za društvo
Tvrtka Saop, sa svojim online poslovnim rješenjima i inovacijama kojima potiču bespapirno poslovanje u Hrvatskoj, pravi je primjer nositelja Premium inačice Zelenog certifikata.
Podsjetimo, kako bi tvrtka zadovoljila uvjete za Premium zeleni certifikat, uz digitalnu izvrsnost mora kontinuirano provoditi mjere društveno odgovornog poslovanja.
Saop godinama podupire i pokreće različite humanitarne akcije; između ostalog opremili su kuhinju Dječjeg doma Sveta Ana u Vinkovcima, financijski su potpomogli Udrugu Sportska abeceda te sudjeluju u slanju humanitarnih paketa pomoći Ukrajini.
Zelena politika poslovanja
Zelenu politiku provode na svim razinama poslovanja. Osim što svojim korisnicima omogućuju logičan i intuitivan računovodstveni program i automatizaciju poslovanja u samo nekoliko klikova, u svom radnom prostoru također se trude minimalno koristiti papir.
U Saopu se aktivno razvrstava otpad, ali i koriste biorazgradivi materijali u poslovanju. Osim toga, na razini svoje organizacije organiziraju skupljanje i adekvatno zbrinjavanje elektroničkog otpada.
Kriteriji za dodjelu Premium zelenog certifikata usmjereni su i na dobrobit zaposlenika. Propisano je da nositelji mogu biti isključivo tvrtke koje ulažu u edukaciju, potiču izvrsnost, nagrađuju i podupiru privatni život svojih zaposlenika, što u Saopu sustavno i provode.
Pokretač digitalne transformacije
Kao jedan od partnera mojeRačun mreže, Saop je u Elektroničkim računima prepoznao kvalitetnu podršku, brzu reakciju na eventualne greške, model baziran na iskrenoj partnerskoj suradnji i mogućnost ostvarivanja provizije u sklopu suradnje.
No, isto tako, prepoznali su i vrijednost Elektroničkih računa kao jednog od pokretača digitalne transformacije hrvatskog gospodarstva.
„Sigurni smo kako bi nekolicina zaposlenika, koja dugi niz godina radi s papirima, mogla odmah navesti niz argumenata zašto je papirnato poslovanje sigurnije, temeljito i jedino ispravno. Trenutno stanje na tržištu je nemilosrdno i tjera poduzetnike da pridaju pažnju kontroli i smanjenju troškova. Često se smanjenje troškova povezuje sa otpuštanjem djelatnika, a zapravo se samom digitalizacijom poslovnih procesa mogu ostvariti bolji rezultati, uz isti ili čak veći broj djelatnika. Smatramo da digitalna transformacija nije trend, već potreba, odnosno nužnost ako određena tvrtka želi napredovati i biti konkurentna na tržištu. Usluga mojeRačun definitivno promiče digitalizaciju poslovanja, a sve s ciljem uštede vremena, novca te neposredno i zaštite okoliša“, smatra Marko Šagi, direktor Saopa.
Nastavak suradnje na novim projektima
Korak više u digitalizaciji gospodarstva, ove dvije kompanije učinile su i novom suradnjom; započeta je integracija usluge ePlati u računovodstveni program Minimax, koja bi trebala rezultirati onime što mnogi nazivaju „računovodstvo u stvarnom vremenu“.
ePlati donosi dvije temeljne platne usluge proizašle iz PSD2 direktive; uslugu iniciranja plaćanja (PIS– Payment Initiation Service) i uslugu informiranja o bankovnom računu (AIS – Account Information Service).
Kroz uslugu iniciranja plaćanja ePlati (PIS) poslovni subjekti obavljaju sva plaćanja kroz jedno sučelje svog računovodstvenog programa. No, inovativnost ovog fintech rješenja posebice dolazi do izražaja kada je riječ o usluzi dohvaćanja informacija o stanju računa ePlati (AIS) – poslovni subjekti pratit će sve promjene po bankovnom računu u svom Minimaxu.
Projekt Zeleni certifikat
Zeleni certifikat na jedinstven način spaja digitalizaciju s društveno odgovornim poslovanjem. Pokazatelj je da je briga o okolišu zajednička odgovornost te da su ulaganje u zaposlenike i odgovornost prema zajednici rješenje za zelenu budućnost koju možemo zajednički graditi.
U projektu mogu sudjelovati tvrtke koje su se uspješno digitalizirale, a svojim društveno odgovornim radom poboljšavaju kvalitetu života te pozitivno utječu na okoliš i zajednicu u cjelini.
Premium zeleni certifikat
Riječ je o priznanju koje se dodjeljuju tvrtkama koje uz digitalizaciju trebaju zadovoljiti barem jedan kriterij iz kategorija društveno odgovornog poslovanja.
Uz to, podrazumijeva se i kako tvrtke u Premium varijanti prakticiraju višegodišnju razmjenu eRačuna te aktivnu primjenu komplementarnih digitalnih usluga. Za koji certifikat konkurira vaša tvrtka doznajte OVDJE.