Naučite kako do računovodstva u stvarnom vremenu
Kako do računovodstva u stvarnom vremenu? Tema je webinara koji organizira TEB – poslovno savjetovanje, a održat će se 10. studenoga u 10 sati.
Detaljno će savladati i sve preduvjete za vođenje računovodstva u stvarnom vremenu jer im usluga AIS (Account Information Service) omogućava povlačenje izvoda o stanju i prometu po svim bankovnim računima na vlastiti zahtjev. Na webinar se možete prijaviti OVDJE.
Digitalna transformacija
U programu webinara stoji da će tema biti i digitalna transformacija koja je jedan od strateških ciljeva Europske unije.
Europa nastoji omogućiti poduzećima i građanima da iskoriste održiviju i prosperitetniju digitalnu budućnost u kojoj je na prvom mjestu čovjek.
Digitalni smjer u kojem će se idućih deset godina kretati EU i zemlje članice na nacionalnoj razini obuhvaćeni su strategijom Digitalno desetljeće Europe: digitalni ciljevi za 2030.
Na tim je temeljima nastala i Nacionalna razvojna strategija Republike Hrvatske 2030. u kojoj su isto tako digitalizacija i zelena tranzicija strateški cilj.
Bespovratne EU potpore za digitalizaciju
Kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti Republike Hrvatske 2021.-2026. također se podupiru projekti za uvođenje digitalnih rješenja u poslovanje.
Kroz bespovratna sredstva EU financiraju se izrada, razvoj ili nabava digitalnih rješenja i tehnologija u svrhu digitalne transformacije poslovnih procesa ili proizvodnje. Cilj je digitalizacijom povećati konkurentnost mikro, malih i srednjih tvrtki.
Digitalizacija je proces, započnite ga odmah
Samo u Hrvatskoj postoji nekoliko stotina računovodstvenih programa i poslovnih softvera koji su unaprijedili većinu knjigovodstvenih i računovodstvenih operacija.
Kroz te programe tvrtke vode poslovanje, izrađuju knjigovodstvene isprave i polako prelaze iz papirnatog na bespapirno poslovanja.
Njihov jedinstveni cilj je veća automatizacija i smanjenje troškova operativnog poslovanja što direktno utječe na očuvanje prirode i povećanje društvene odgovornosti.
Računovodstvo u realnom vremenu
Usluga ePlati je brend pod kojim u računovodstvene programe na hrvatskom tržištu stižu usluge iniciranja plaćanja (PIS) i informiranja o računu (AIS) te IBANtoIBAN način plaćanja.
Zahvaljujući ePlati računovođe više neće u dva dana knjižiti mjesec dana izvoda, nego će sami birati dinamiku zaprimanja prometa po računima svojih klijenata.
Aktivacijom ePlati (AIS) računovođe za svakog klijenta mogu dobiti izvještaj o stavkama prometa po računu direktno u računovodstveni program, neovisno o tome imaju li tri ili 303 klijenta.
Usluga ePlati (AIS) integrirana u računovodstveni program i menadžmentu tvrtke omogućuje da u stvarnom vremenu zna s koliko novca raspolaže, a da ne mora gledati internetsko bankarstvo.
Kroz ePlati (AIS) moguće je i automatsko knjiženja izvoda. Računovođa će zadati nalog u ePlati (AIS) da sustav u određeno vrijeme povuče sve izvode o prometima po svim bankovnim računima i sam ih proknjiži na unaprijed određena konta.
Niti jedan računovođa više neće morati čekati bankovne izvode kako bi knjižio promjene po računu jer će informacije o svakoj promjeni dobivati automatski.
Internetsko bankarstvo je stvar prošlosti
Kroz ePlati (AIS) automatski se zaprimaju informacije o uplatama u računovodstveni program bez korištenja internetskog bankarstva, a ePlati (PIS) omogućuje plaćanje iz istog programa.
Korisnici mogu zadavati naloge za plaćanja svih knjigovodstvenih isprava koje se evidentiraju i knjiže u računovodstvenom programu, ali po daleko kraćem postupku nego kada koriste internetsko bankarstvo.
Postupak plaćanja računa kod poslovnih subjekata uobičajeno podrazumijeva knjiženje računa, kreiranje platnih naloga u računovodstvenom programu, eksport datoteka s nalozima, pristup, odnosno „ulogiravanje“ u internetsko bankarstvo, učitavanje datoteke s nalozima i konačno plaćanje.
Usluga iniciranja plaćanja (PIS) proces skraćuje na dva koraka – iniciraj i autoriziraj plaćanje.
Ako je knjigovodstvena isprava već evidentirana računovodstvenom programu, nalog za plaćanje se zadaje iz programa.
Kroz ePlati (PIS) se mogu plaćati pojedinačni i grupni nalozi, kao i nalozi s tekućim ili budućim datumom plaćanja.
Kako aktivirati platne usluge dostupne 24 sata u danu, doznati stanje po svim računima u jednom kliku i plaćati naloge iz računovodstvenog softvera možete naučiti na webinaru „Kako do računovodstva u stvarnom vremenu?“ koji organizira TEB – poslovno savjetovanje.
Prijave su moguće putem web prijavnice OVDJE.
Svi polaznici dobivaju besplatnu aktivaciju ePlati usluge i dva mjeseca besplatnog probnog razdoblja!
Svi polaznici dobivaju besplatnu aktivaciju ePlati usluge i dva mjeseca besplatnog probnog razdoblja!