Besplatna aplikacija za izdavanje računa

Besplatna aplikacija za izdavanje računa Kreiraj omogućuje svakom korisniku da u samo nekoliko klikova izradi, pošalje i arhivira račun i eRačun u skladu s novim zakonskim odredbama.

besplatna aplikacija za izdavanje računa kreiraj

Bitni aspekti

Kreiraj više od fiskalne blagajne

Besplatno rješenje za mikro poduzetnike

Besplatna aplikacija za račune bez stresa

Zašto odabrati Kreiraj?

Najbolje poslovno rješenje

Godinu 2025. obilježio je novi Zakon o fiskalizaciji s kojim je došlo i niz promjena koje imaju za cilj potpunu digitalizaciju poslovanja i povećanje transparentnosti u razmjeni računa.

Među najvažnijim novostima su obveza slanja eRačuna putem informacijskih posrednika za sve poslovne subjekte, fiskalizacija svih izdanih računa i obveza dostave podataka putem eIzvješća.

Posljedično, ukida se veliki broj obrazaca koje su poduzetnici do sada slali prema Poreznoj upravi, neovisno o kojem obliku poreznih obveznika je riječ.

Dok se veće tvrtke na te promjene prilagođavaju preko svojih knjigovodstvenih servisa i za to koriste svoje računovodstvene programe i ERP rješenja, mali poduzetnici i obrtnici često se suočavaju s izazovima zbog nedostatka resursa, znanja ili alata.

Besplatna aplikacija za slanje eRačuna zbog toga je jedan od najtraženijih pojmova na Google tražilici, a kod najvećeg informacijskog posrednika ona se zove Kreiraj.

Besplatna aplikacija za eRačune Kreiraj, besplatno je rješenje servisa Moj-eRačun, danas poznatog pod nazivom mer, i postaje ključni saveznik u prilagodbi poslovanja s papirnatog na isključivo digitalno.

Kreiraj je jednostavna, intuitivna i aplikacija u potpunosti usklađena sa zakonom, jer omogućuje svakom korisniku da u samo nekoliko klikova izradi, pošalje i arhivira eRačun u skladu s novim zakonskim zahtjevima. Korisnik ne mora dodatno ulagati u softvere ili servere za pohranu dokumenata.

Kreiraj više od fiskalne blagajne

Zakon o fiskalizaciji više se ne odnosi samo na fiskalne blagajne i gotovinske račune, nego sada obuhvaća svaku razmjenu računa izuzev nekoliko iznimki navedenih u samom Zakonu.

U fokusu su svi računi koji nastaju u poslovanju koji sada moraju biti u elektroničkom obliku. Za paušalne obrtnike je važno znati da ih nove zakonske odredbe obvezuju odabrati pristupnu točku, odnosno informacijskog posrednika odmah, bez obzira što je obveza slanja za njih odgođena punu godinu.

Svejedno su obveznici primanja eRačuna, ako posluju s poreznim obveznicima ili javnim i sektorskim naručiteljima.

  • Neke ključne novosti Zakona o fiskalizaciji uključuju:

  • obvezu fiskalizacije svih računa, neovisno o načinu plaćanja;

  • korištenje informacijskog posrednika i pristupne točke za primanje/slanje eRačuna;

  • digitalni potpis i vremenski žig kao zakonski uvjet za valjanost računa (koje pruža informacijski posrednik),

  • automatsku dostavu podataka u novi sustav eIzvješće, što zamjenjuje dosadašnje obrasce (npr. OPZ-STAT-1),

  • zakonsku obvezu arhiviranja izdanih računa najmanje 11 godina.

Ove promjene zahtijevaju ne samo tehničku prilagodbu, nego i organizacijsku  jer račun više nije samo dokument, nego skup podatak koji se mora isključivo obrađivati u digitalnom ekosustavu.

Besplatno rješenje za mikro poduzetnike

U Hrvatskoj posluje više od 100.000 obrtnika i malih poduzetnika koji uglavnom nemaju računovodstveni program, ERP rješenje i IT podršku.

Poslovanje mikro subjekata često se oslanja na klasične Excel tablice, Word dokumente ili ručno ispisane račune. Novi Zakon o fiskalizaciji za njih je izazov i ne čudi što strahuju od novih troškova jer prilagodba na nove digitalne alate uglavnom podrazumijeva i dodatna ulaganja.

Strah zapravo proizlazi iz nepoznavanja procedura i termina kao što su eRačun, XML format, vremenski žig, aplikativni certifikat ili pristupna točka, što može dovesti do pogrešnih uvjerenja o slanju eRačuna u prilogu emaila, a time i kazni.

Mikro poduzetnik ili obrtnik koji želi uspješno poslovati mora si postaviti sljedeće pitanje: kako se uskladiti sa zakonom bez dodatnog troška, tehničkih komplikacija ili potrebe za edukacijom? Odgovor je – besplatna aplikacija za izradu i slanje eRačuna Kreiraj, a sad ćemo vam objasniti i zašto.

Besplatna aplikacija za račune bez stresa

Rješenje dolazi u obliku besplatne aplikacije Kreiraj, dostupne kroz mer. Ova web-aplikacija osmišljena je upravo za mikro i male poduzetnike koji žele profesionalno i zakonito slati eRačune.

Bez potrebe za instalacijom softvera, skupim računovodstvenim sustavima, vlastitim informacijskim sustavima i serverima za čuvanje eDokumenata.

  • Glavne funkcionalnosti besplatne aplikacije za račune uključuju:

  • izradu i slanje ponuda, računa i eRačuna u nekoliko klikova,

  • automatsko generiranje PDF i XML formata računa,

  • digitalni potpis i vremenski žig ugrađeni u proces,

  • zakonski usklađeno arhiviranje svih izdanih računa,

  • mogućnost plaćanja primljenih računa izravno iz aplikacije, 

  • automatsku dostavu podataka u sustav eIzvješće.

Sve to aplikaciju Kreiraj čini potpunim i pouzdanim rješenjem za svakog obrtnika, mikro i malog poduzetnika koji se želi uskladiti s novim zakonodavstvom bez dodatnih troškova.

Zašto odabrati Kreiraj?

Aplikacija Kreiraj ima daleko više značajki od sličnih rješenja na tržištu, a odlikuju je jednostavnost korištenja i dostupnost bez posebnih preduvjeta za svakog malog poduzetnika.

Osim toga, usklađena je s više zakonskih odredbi i sigurna jer usluga plaćanja iz aplikacije zahtjeva dodatno osiguranje kojemu su obveznici isključivo pružatelji platnih usluga.

  • Ono što besplatnu aplikaciju za eRačune Kreiraj izdvaja od drugih rješenja je to što korisnik:

  • ništa ne mora instalirati, koristi se direktno iz web preglednika,

  • ne zahtjeva dodatno ulaganje u opremu ili server,

  • ne može ništa zaboraviti jer je većina koraka preddefinirana,

  • potpuno je besplatna za one koji nemaju vlastiti ERP.

Korištenjem Kreiraj, mikro poduzetnici dobivaju profesionalan i zakonit alat bez rizika ulaganja, a istovremeno štede vrijeme, papir i novac.

Cijelo njihovo poslovanje mogu voditi na zaslonu svoga mobitela.

Primjer iz prakse

Obrt za turističkog vodiča

Zamislimo obrtnika Ivicu koji kao turistički vodič vodi mali obrt u Vinkovcima. Donedavno je račune izrađivao u Wordu, printao ih i slao poštom, a gostima iz EU je dokumente pretvarao u PDF i slao kao privitak e-pošte. Nakon stupanja na snagu novog Zakona o fiskalizaciji, suočio se s nizom pitanja: Moram li imati ERP? Kako digitalno potpisati račun? Gdje se čuva eRačun? Tko ga šalje?

Nakon savjeta od knjigovođe, Ivica se registrirao na portal mer i dobio pristup aplikaciji Kreiraj. Već isti dan, izradio je svoju prvu ponudu, a nakon odobrenja i izvršenja usluge, ponudu je pretvorio u eRačun, poslao klijentu putem aplikacije i dobio potvrdu o preuzimanju. Nije morao ništa posebno učiti, ulagati u softver ili elektronički arhiv jer je sve dobio u Kreiraj. Danas mu je poslovanje u potpunosti usklađeno sa Zakonom, a proces naplate znatno brži jer klijenti dobivaju eRačune odmah. Ulazne račune Ivica također prima u Kreiraj, no više ih ne mora unositi u internetsko bankarstvo kako bi ih platio, nego zadaje naloge iz Kreiraj, besplatne aplikacije za eRačune.

Najbolje poslovno rješenje

Besplatna aplikacija Kreiraj je savršen primjer kako i najmanji gospodarski subjekti mogu jednostavno, brzo i efikasno postati dio digitalnog sustava bez ulaganja u vlastita informacijska rješenja.

Kreiraj spaja jednostavnost, zakonitost i sigurnost, što usvajanje novih zakonskih odredbi i digitalnu tranziciju čini prirodnima i dostupnim svima, neovisno i njihovim potrebama.

Ako ste obrtnik ili mali poduzetnik i još niste pronašli rješenje za slanje eRačuna, isprobajte Kreiraj, besplatnu aplikaciju za eRačun jer fiskalizacija ne mora biti komplikacija, već prilika za pametnije i brže poslovanje te jačanje konkurentnosti.