Postani dio našeg tima

Ako želiš biti dio naprednog i dinamičnog okruženja brzorastuće IT tvrtke pošalji nam svoj CV

OTVORENA RADNA MJESTA

Agent tehničke podrške (m/ž)

OPIS POSLA

Pridruži se fintech SaaS kompaniji, radi s mladom ekipom, sudjeluj u kreiranju poslovne svakodnevnice i razvijaj se! Ako se vidiš u ulozi agenta tehničke podrške, javi nam se!

Kvaliteta tehničke podrške osnova je servisa mojeRačun. Kao tvrtka koja posluje isključivo s poslovnim korisnicima, nudimo mogućnost napredovanja u svim segmentima. Naša tehnička podrška fokusira se na rješavanje tehničkih izazova. Naučit ćeš sve o eRačunu, DMS sustavima, ERP sustavima, sustavima za arhiviranje te fintech platnim uslugama.

OD TEBE OČEKUJEMO:

> Vještinu poslovne komunikacije putem telefona i e-maila
> Kontakt s korisnicima tijekom cijelog radnog vremena
> Želju za učenjem i napredovanjem – cilj nam je omogućiti ti napredovanje u naprednu tehničku poziciju
> Iskustvo u radu u pozivnom centru je poželjno
> Pedantnost, brzinu i marljivost
> Posvećenost temeljnim vrijednostima naše organizacije: angažman, lojalnost, efikasnost, fokus na korisnika i odvažnost

ŠTO NUDIMO

> Mogućnost napredovanja u smjeru napredne tehničke pozicije
> RRad u vodećoj tvrtki u području SaaS/Fintech industrije
> Mogućnost stalnog zaposlenja (ugovor na neodređeno)
> Radno vrijeme od 08:00 do 16:00, od ponedjeljka do petka
> Ugodno, dinamično i poticajno radno okruženje u timu mladih i motiviranih kolega
> Plaćena dnevna pauza od 45 minuta, svakodnevno svježe voće, teretana, MultiSport kartica, i dinamičan office life
> Edukacija i plaćena stručna usavršavanja
> Mjesto rada: Zagreb, Črnomerec
> Početak rada: odmah

Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "Tech support"

Prodajni predstavnik u pozivnom centru (m/ž)

OPIS POSLA

Prodaja kvalitetne usluge je posao koji voliš, a svakodnevna komunikacija s kupcima i klijentima je ono u čemu si najbolji. Ako se prepoznaješ u ovom oglasu i želiš raditi u dinamičnom timu brzorastuće IT tvrtke, bit će nam drago da te upoznamo.

KOD NAS TE OČEKUJE:

> Komunikacija s poslovnim korisnicima putem telefona s ciljem prodaje usluga servisa mojeRačun
> Dinamično okruženje, sudjelovanje u razvoju i napretku cijelog tima
> Stvaranje i održavanje odnosa povjerenja sa korisnicima
> Proaktivan rad na mjesečnom ostvarenju KPI ciljeva

ŠTO NUDIMO
> Fiksnu plaću s visokim i motivirajućim bonusima
> Radno vrijeme od 08:00 do 16:00 (od ponedjeljka do petka)
> Ugodno, dinamično i poticajno radno okruženje
> Mogućnost napredovanja i stalnog zaposlenja
> Dodatne pogodnosti za zaposlenike: dnevno svježe voće, teretana, satovi poslovnog engleskog, izleti
> Edukaciju i usavršavanja
> Rad u vodećoj kompaniji iz područja SAAS/FINTECH industrije

OD TEBE OČEKUJEMO:

> Iskustvo u prodaji
> Poznavanje rada na računalu
> Komunikativnost, otvorenost i usmjerenost na rezultate

> Odgovornost za ostvarenje individualnih i timskih ciljeva
> Brzinu, dinamičnost, preciznost i proaktivnost

Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "prodajni predstavnik"

Tvrtka Elektronički računi d.o.o. omogućava svim zaposlenicima i suradnicima da anonimno i povjerljivo prijave nepravilnosti putem namjenskog kanala za prijavu. Detaljnije informacije o postupku prijave i dodatnim uputama dostupne su na sljedećem linku.