Kako potvrditi mer kao informacijskog posrednika u FiskAplikaciji?
Kako biste se pripremili za nadolazeću fiskalizaciju eRačuna, potrebno je na vrijeme potvrditi svoju adresu za zaprimanje eRačuna u FiskAplikaciji.
U nastavku donosimo kako potvrditi mer kao pristupnu točku u FiskAplikaciji.
Što trebate napraviti do kraja godine?
Kako biste poslovali u skladu s novom zakonskom regulativom, potrebno je ispuniti tri uvjeta.
1.
Odabrati informacijskog posrednika
Razlike među posrednicima nisu samo u cijeni, već i u sigurnosti, stabilnosti sustava, podršci i iskustvu.
mer je vodeći informacijski posrednik u Hrvatskoj, s dugogodišnjim iskustvom, stabilnom infrastrukturom i dokazanim kapacitetom obrade milijuna eRačuna mjesečno.
2.
Potpisati ugovor i dogovoriti razmjenu eRačuna
Potpisivanjem ugovora s merom:
- omogućena vam je razmjena eRačuna s poslovnim partnerima
- osigurana vam je tehnička i zakonska usklađenost s fiskalizacijom eRačuna
Ovim korakom stvarate preduvjet za službenu prijavu i potvrdu u FiskAplikaciji.
3.
Potvrditi ovlaštenje u FiskAplikaciji
Putem državne aplikacije FiskAplikacija, koja se koristi za fiskalizaciju i eIzvještavanje, potrebno je:
- potvrditi Elektronički računi d.o.o. (mer) kao adresu za zaprimanje računa
- dati ovlaštenje za fiskalizaciju
Upute za prijavu adrese za zaprimanje eRačuna
Slijedite ove korake kako biste ispravno potvrdili mer kao svoju pristupnu točku:
-
1.
Prijavite se u ePoreznu klikom na gumb Ulaz/Odregistracija
Upute za ovlaštenje za fiskalizaciju
-
3.
U ovlaštenjima za fiskalizaciju ćete vidjeti vaš odabir iz ekrana prije.
Moguće je izabrati više poslovnih subjekata koji će biti ovlašteni za fiskalizaciju.
Važna napomena
- Moguće je odabrati samo jednu adresu za zaprimanje eRačuna
- Odgovornost za ispravnu prijavu i fiskalizaciju ostaje na vama kao poreznom obvezniku
- Stabilnost i pouzdanost informacijskog posrednika izravno utječu na naplatu i kontinuitet poslovanja
Zašto je važno ovo napraviti na vrijeme?
Zakon za fiskalizaciju nema odgode.
Odabir i pravodobna potvrda provjerenog posrednika kao što je mer znači:
Manje operativnog stresa
Manji rizik od grešaka i kašnjenja
Sigurnu razmjenu podataka i kontinuitet poslovanja
Za detaljno objašnjenje zašto je potrebno potvrditi svoju pristupnu točku u FiskAplikaciji pročitajte naš blog.











