Postani dio našeg tima

Ako želiš biti dio naprednog i dinamičnog okruženja brzorastuće IT tvrtke pošalji nam svoj CV

OTVORENA RADNA MJESTA

Web dizajner (m/ž)

OPIS POSLA

U potrazi smo za kreativnim i proaktivnim Mid/Senior web dizajnerom koji će svojim znanjem i iskustvom pridonijeti razvoju naših digitalnih proizvoda i kampanja. Ako voliš kombinirati dizajn i funkcionalnost te raditi na projektima koji pomiču granice digitalnog marketinga, želimo te upoznati!

OD TEBE OČEKUJEMO:

> WordPress (uređivanje i prilagodba tema, page builderi – idealno Beaver Builder)
> Figma (UX/UI dizajn, prototipiranje)
> Odlično razumijevanje responzivnog dizajna i osnovnih principa UX/UI-a
> Poželjne vještine: Adobe Creative Cloud (Photoshop, Illustrator, After Effects ili Premiere za osnovnu obradu vizuala/video), osnovno poznavanje HTML/CSS-a

TVOJE ODGOVORNOSTI:

> Dizajn i izrada web stranica, landing pageova i kampanjskih mikrositeova u WordPressu (Beaver Builder)
> Kreiranje UX/UI rješenja i prototipa u Figmi
> Suradnja s marketing timom i developerima na implementaciji dizajna i optimizaciji korisničkog iskustva
> Rad na SEO-friendly strukturama i responzivnom dizajnu
> Kontinuirano unaprjeđenje vizualnog identiteta brenda na webu

ŠTO NUDIMO:

> Rad u brzorastućoj tech kompaniji koja razvija vlastite SaaS proizvode
> Kreativan tim koji funkcionira kao mini-agencija (dizajn, copywriting, SEO, performance marketing)
> Fleksibilno radno vrijeme
> Edukacije i podršku za daljnji profesionalni razvoj

Životopis i portfolio pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "Web dizajner"

Prodajni predstavnik u pozivnom centru (m/ž)

OPIS POSLA

mer je vodeća platforma za eRačune i digitalna poslovna rješenja za mikro, mala srednja i velika poduzeća. Kako bismo podržali snažan rast korisnika, tražimo motivirane kolege za naš call centar, s fokusom na SME sektor. Ako se prepoznaješ u ovom oglasu i želiš raditi u dinamičnom timu brzorastuće tvrtke, bit će nam drago da te upoznamo.

ŠTO NUDIMO:
> Rad u brzo rastućoj SaaS kompaniji s jasnom vizijom i inovativnim proizvodima
> Plaća od 1.500 – 2.000 €
> Strukturirani onboarding i kontinuirani sales coaching
> Mogućnosti napredovanja
> Ugodno i podržavajuće radno okruženje

OD TEBE OČEKUJEMO:

> Iskustvo u B2B prodaji ili call centru (prednost u SaaS/IT industriji)
> Odlične komunikacijske i pregovaračke vještine
> Usmjerenost na rezultat i motiviranost za rad s ciljevima
> Poznavanje digitalnih alata (CRM, Google Workspace)
> Visoku razinu profesionalnosti i timskog duha

Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "prodajni predstavnik"

Agent tehničke podrške (m/ž)

OPIS POSLA

Pridruži se fintech SaaS kompaniji, radi s mladom ekipom, sudjeluj u kreiranju poslovne svakodnevnice i razvijaj se! Ako se vidiš u ulozi agenta tehničke podrške, javi nam se!

Kvaliteta tehničke podrške osnova je servisa mojeRačun. Kao tvrtka koja posluje isključivo s poslovnim korisnicima, nudimo mogućnost napredovanja u svim segmentima. Naša tehnička podrška fokusira se na rješavanje tehničkih izazova. Naučit ćeš sve o eRačunu, DMS sustavima, ERP sustavima, sustavima za arhiviranje te fintech platnim uslugama.

OD TEBE OČEKUJEMO:

> Vještinu poslovne komunikacije putem telefona i e-maila
> Kontakt s korisnicima tijekom cijelog radnog vremena
> Želju za učenjem i napredovanjem – cilj nam je omogućiti ti napredovanje u naprednu tehničku poziciju
> Iskustvo u radu u pozivnom centru je poželjno
> Pedantnost, brzinu i marljivost
> Posvećenost temeljnim vrijednostima naše organizacije: angažman, lojalnost, efikasnost, fokus na korisnika i odvažnost

ŠTO NUDIMO:

> Mogućnost napredovanja u smjeru napredne tehničke pozicije
> RRad u vodećoj tvrtki u području SaaS/Fintech industrije
> Mogućnost stalnog zaposlenja (ugovor na neodređeno)
> Radno vrijeme od 08:00 do 16:00, od ponedjeljka do petka
> Ugodno, dinamično i poticajno radno okruženje u timu mladih i motiviranih kolega
> Plaćena dnevna pauza od 45 minuta, svakodnevno svježe voće, teretana, MultiSport kartica, i dinamičan office life
> Edukacija i plaćena stručna usavršavanja
> Mjesto rada: Zagreb, Črnomerec
> Početak rada: odmah

Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "Tech support"

AI Sales Administrator (m/ž)

OPIS POSLA

Kao kompanija članica Visma grupe, najveće softverske kompanije u Europi, tražimo pojačanja u našim prodajnim redovima. Osoba na ovoj poziciji zadužena je za administraciju inbound prodajnih prilika koje dolaze putem digitalnih kanala, nadziranje i unaprjeđenje rada AI bota u komunikaciji s korisnicima te direktnu prodaju putem telefona.

KOD NAS TE OČEKUJE:

> Rad u vodećoj kompaniji na tržištu eDokumenata i članici Visma grupe
> Mjesto učenja fintech tehnologija i mjesto gdje si “sam svoj poduzetnik”
> Radno vrijeme od 08:00 do 16:00 (od ponedjeljka do petka)
> Fiksnu plaću s motivirajućim bonusima
> Edukacije i usavršavanja
> Ugodno, dinamično i poticajno radno okruženje

OD TEBE OČEKUJEMO:

> Snažan interes i bazično znanje AI tehnologija i digitalnih alata
> Razvijene komunikacijske i prezentacijske vještine (pisane i usmene)
> Proaktivnost, organiziranost i fokus na rezultate
> Prednost: iskustvo u prodaji ili korisničkoj podršci, poznavanje CRM alata

Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "AI sales admininstrator"

Tvrtka Elektronički računi d.o.o. omogućava svim zaposlenicima i suradnicima da anonimno i povjerljivo prijave nepravilnosti putem namjenskog kanala za prijavu. Detaljnije informacije o postupku prijave i dodatnim uputama dostupne su na sljedećem linku.