mer logo

DMS sustav

Digitalizirajte proces likvidature računa, odobravanje i potpisivanje dokumenata.

Što je DMS sustav?

DMS je informacijski sustav za upravljanje digitalnim dokumentima kroz koji možete digitalno obrađivati sve poslovne dokumente u elektroničkom ili papirnatom obliku.

kolanje i potpisivanje dokumenata

Kolanje i potpisivanje dokumenata

Procesi su unaprijed definirani hodogramom, čime se izbjegava nepotrebna distribucija informacija.

Likvidatura računa

Likvidatura sukladno zakonu

Digitalni potpis dokumenata osigurava verifikaciju vjerodostojnosti, urednosti i sadržaja.

INTERNA I EKSTERNA SURADNJA

Interna i eksterna suradnja

Suradnja na dokumentima između odjela tvrtke i s vanjskim knjigovodstvenim servisima.

Doznajte kako digitalizirati svoje poslovanje

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Kako funkcionira sustav za upravljanje dokumentima?

Kroz DMS sustav sve svoje poslovne dokumente možete elektronički potpisivati, likvidirati ili odobravati s bilo koje lokacije, uz veći nadzor nad radnim procesima i protokom poslovne dokumentacije.

Sustav vam omogućuje da obrađujete i dokumente koji su u tvrtku ušli kao papirnati dokumenti.

unos dokumenata
unos mob

Unos dokumenata

dodjela dokumenata
dodjela mob

Dodjela dokumenata

obrada dokumenata
obrada mob

Obrada dokumenata

arhiviranje dokumenata
arhiviranje mob

Arhiviranje dokumenata

Sustav mojDMS osigurava bržu protočnost podataka između različitih odjela, a digitalni dokumenti se ne gube u radnom procesu jer se iz hodograma zna tko je sljedeći u nizu za obradu dokumenta.

Prednosti DMS sustava

Uvođenjem DMS sustava, smanjuju se troškovi upravljanja dokumentima u svim njegovim fazama jer nema troška zbog gubitka dokumenata, olakšava se pretraga i pohrana dokumenata u elektroničkom obliku.

pristup dokumentima

pristup svim dokumentima s bilo koje lokacije

bolji nadzor

bolji nadzor i upravljanje nad radnim procesima

centralizirana pohrana dokumenata

centralizirana pohrana dokumenata

obrada, potpisivanje, odobravanje i likvidatura knjigovodstvenih isprava

obrada, potpisivanje, odobravanje i likvidatura

brža razmjena podataka

brža razmjena podataka s vanjskim servisima

povezanost

povezanost s uslugom mojeArhiv za trajno arhiviranje dokumenata

Upravljanje svim poslovnim dokumentima

Uvezite dokumente povlačenjem sa servisa mojeRačun ili lokalno s računala (skenirani dokumenti, dokumenti pristigli e-mailom) i upravljajte njima na jednom mjestu.

Knjigovostvene isprave

Urudžbirajte dokumente po vrsti ili trošku i skratite proces obrade.

Notebook

Interni i eksterni ugovori

Surađujte na jednoj verziji dokumenta kako biste izbjegli pogreške.

Files (2)

Ostali poslovni dokumenti

Definirajte razinu pristupa dokumentima prema njihovoj vrsti.

FileDoc

Likvidatura računa sukladno zakonu

"Znate li da eRačun ne smijete printati kako biste ga likvidirali?"

Elektroničkim knjigovodstvenim ispravama upravlja se kroz DMS sustav koji osigurava sve zakonske uvjete za potpunu digitalnu obradu dokumenata; urudžbiranje zaprimljenih dokumenata, potpisivanje i likvidaturu računa.

Dokument obrađen kroz mojDMS ostaje u izvornom obliku, ali mu se pridružuje verifikacijski dokument koji nedvojbeno potvrđuje njegovu likvidaturu.

mojDMS sshot

Zakon o računovodstvu (čl.9.) propisuje da je poduzetnik dužan provjeriti vjerodostojnost knjigovodstvenih isprava te ih potpisati ili odobriti, odnosno osigurati njihovu kontrolu i verifikaciju sukladno internim pravilima i procedurama.

DMS sustav osigurava da se likvidatura obavlja sukladno zakonskim propisima jer strukturirani eRačun ostaje u izvornom obliku.

Uz likvidiranu knjigovodstvenu ispravu sustav veže verifikacijski dokument koji ostaje trajno pohranjen uz račun, a sadrži podatke o potpisniku i datum likvidature.

Iskustva naših korisnika

Quotes

Petar Šimić I PRIMACOŠPED

“Mali procesi su tihi ubojice efikasnosti i produktivnosti poduzeća, a kad se poduzeće bavi poslom kao što je logistika, to je još i više naglašeno.

Digitalna transformacija kroz eRačun i mojDMS omogućila je zaposlenicima Primaca da svoje vrijeme sada koriste za ono za što su zaposleni u poduzeću, a to je logistika.”

Quotes

Petra Poštek I A-MORE YACHTS

“U tvrtki A-More Yachts kroz mojDMS smo uspostavili direktan protok dokumentacije između likvidatora računa, odobravatelja računa te odjela financija i računovodstva.

Tvrtka koristi dva hodograma i osam licenci za bespapirno poslovanje kroz mojDMS. Sustav nam služi za odobravanje ulaznih računa i brži protok računa između osoba koje ga likvidiraju, knjiže i arhiviraju.”

Quotes

Irena Bratec I voditeljica odjela računovodstva i financija Elektronički računi d.o.o.

“MojDMS nije alat za dodatnu birokratizaciju, već unaprjeđenje, ubrzanje i kvalitetnije upravljanje poslovnim procesima."

Riješio nam je problem izgubljene dokumentacije ili naknadno dostavljenih računa jer se svaki dokument unosi u mojDMS odmah nakon zaprimanja, što posebno koristi mom odjelu“.