
mer vas vodi kroz digitalnu tranziciju bez ugovorne obveze
📢 Razdoblje prilagodbe je počelo – ugovorite eRačun već sada uz 30% popusta s kodom: mer30 i dočekajte zakonske promjene spremni. 🎁 Ponuda traje do 1.10.2025.


Ugovaranjem usluge eRačuna, mer za vas osigurava:
fiskalizaciju ulaznih i izlaznih računa
porezno izvještavanje - eIzvještavanje
sigurnog informacijskog posrednika
pouzdanu pristupnu točku
sve potrebne certifikate
ispravno arhiviranje
Što ponuda uključuje?
30% popusta na sve pakete
Izrađujte, šaljite i zaprimajte fiskalizirane eRačune i budite uvijek informirani o statusu vaših eRačuna.
Besplatni certifikat
Bez dodatnih troškova za certifikat. Sve što vam treba za sigurno slanje eRačuna uključeno je u cijenu.
Besplatno arhiviranje
Svoje eRačune dužni ste čuvati u izvornom obliku 6 godina, a mi ih automatski pohranjujemo za vas.
Svi naši paketi u potpunosti su usklađeni s novim zakonskim obvezama vezanima uz Fiskalizaciju 2.0 te sukladno tome uključuju fiskalizaciju eRačuna i porezno izvještavanje.
Cijene osnovnih paketa
(uključen popust od 30%)
BASIC MICRO 10
5,58 EUR/mj
slanje 10 eRačuna
arhiviranje 10 eRačuna
aplikativni certifikat
fiskalizacija računa
BASIC MICRO 20
8,39 EUR/mj
slanje 20 eRačuna
arhiviranje 20 eRačuna
aplikativni certifikat
fiskalizacija računa
BASIC MICRO 50
16,44 EUR/mj
slanje 50 eRačuna
arhiviranje 50 eRačuna
aplikativni certifikat
fiskalizacija računa
Zakonska obveza slanja eRačuna od 2026. godine
U posljednjih 12 godina fiskalizacija je omogućila bolju kontrolu prometa u gotovini – no do sada su bili obuhvaćeni samo računi naplaćeni karticama i gotovinom, većinom u B2C poslovanju.
Međutim, najveći dio poslovanja u Hrvatskoj, između poduzetnika (B2B) i prema državnim tijelima (B2G) - odvija se bezgotovinski, putem transakcijskih računa. Ti računi dosad nisu bili fiskalizirani, što znači da podaci o njima nisu bili automatski dostavljani Poreznoj upravi.
Kako bi se otklonio dosadašnji nedostatak u sustavu, od 1. siječnja 2026. uvodi se zakonska obveza izdavanja eRačuna u strukturiranom elektroničkom formatu (.xml), čime se omogućuje njihova fiskalizacija u stvarnom vremenu.
Zašto odabrati mojeRačun?
mojeRačun - mer mjesečno posreduje u razmjeni više od dva milijuna e-računa i drugih digitalnih dokumenata. Naši korisnici svoje e-račune mogu slati iz besplatne aplikacije Kreiraj ili direktno iz partnerskih računovodstvenih programa.
Slanje eRačuna dostupno je u više od 460 partnerskih računovodstvenih programa i poslovnih rješenja (ERP) koje povezuje najveća eRačun mreža.
Iskustva naših mer korisnika
HAVAS - Zemaljske usluge d.o.o.
Digitalne tehnologije omogućuju nam povećanje količine podataka i informacija, omogućuju veću fleksibilnost, donose mogućnost veće efikasnosti tvrtki, a ujedno smanjuju transakcijske troškove poslovanja.
Uz pomoć digitalizacije, tvrtke se danas mogu puno lakše usredotočiti na svoju temeljnu djelatnost. Naš informacijski posrednik servis mojeRačun - mer utječe na promjene unutar tvrtke na način da pridonosi, mijenja i olakšava strukturu odnosa i poslovanja u odnosima s kupcima i partnerima.
GRAFOPROM TISAK d.o.o
Korist slanja i zaprimanja eRačuna je višestruka, posebice na strani primatelja eRačuna koji može automatski povući jedan ili stotine računa odjednom u svoj računovodstveni program.
Posao prepisivanja svih podataka s računa trajao bi satima, no strukturirani eRačun poslan putem servisa mojeRačun - mer čitljiv je u više od 460 ERP i računovodstvenih softvera.
Karmen Svetec, voditeljica računovodstva
WORK-ING d.o.o.
Ne zamaramo se drugim servisima jer smo iznimno zadovoljni kako funkcionira mojeRačun - mer .
Od postavljanja korisničkog računa, kreiranja baza, do slanja eRačuna, cijelo vrijeme imamo kvalitetnu, brzu, profesionalnu i nadasve korektnu pomoć korisničke podrške.
Servis mojeRačun - mer je nešto što ne bismo više nikad mijenjali.
Usluge servisa mojeRačun koristi više od 120 000 tvrtki
Sigurnost e-računa
Tvrtka Elektronički računi je informacijski posrednik i pristupna točka koja za visoku razinu sigurnosti koristi aplikativni certifikat i vremenski žig, što svakom računu jamči zakonsku valjanost te cjelovitost i nepromjenjivost sadržaja.
Račun dostavljen u privitku e-maila nije e-račun jer to nije siguran kanal dostave. Zato vam mojeRačun e-mailom dostavlja isključivo obavijest o pristiglom računu koji klikom na poveznicu preuzimate izravno s naše platforme.
Kod prvog preuzimanja e-računa svaki primatelj se verificira, čime je osigurana najveća razina sigurnosti jedinstvenog pristupa vašem računu.
Vaši e-računi su uvijek sigurno pohranjeni na našim poslužiteljima, a svaki pristup ili pokušaj pristupa zabilježen je u našim sigurnosnim zapisima.