Upitnik za uvođenje Moj-DMS sustava

Moj-DMS čini upravljanje dokumentima jednostavnim!
Digitalno razvrstavajte, pretražujte, odobrite, likvidirajte i elektronički potpišite sve svoje dokumenate!

Zašto Moj-DMS?

Lokalni i udaljeni pristup dokumentima

Svi ulazni dokumenti su u sustavu što omogućava lakši pristup informacijama - ured je gdje god postoji internetska veza što je izvrsno rješenje za rad od kuće.

 

Nadzor nad procesom

Zna se tko i koliko dugo obrađuje dokument. U slučaju zastoja u obradi, moguće je promjeniti sudionika u hodogramu.

Protočnost

U sustavu se nalaze isključivo dokumenti koji su trenutno u obradi. Nakon završetka obrade, dokumenti se pohranjuju u elektronički arhiv – Moj-eArhiv.

Visoka sigurnost

Kroz definiranje prava pristupa, hodogramom se određuju sudionici procesa i njihovi zadaci/ovlasti.

Kontaktirajte nas

Tehnička podrška

Prodajna podrška

Telefonska podrška

Prije slanja upita provjerite "Učestala pitanja"